Overal kan ik lezen maar als ik wil antwoorden gaat het niet
Is dit de enige plaats waar ik kan schrijven?
Dit is echt stom als het zo zou zijn
Stom forum is dit, dat je enkel hier kan schrijven en verder nergens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanti4ever schreef:euhm voor sommige dingen moet je 25 post hebben lees even de faq rechtsboven in scherm..
Tsunami schreef:
Heb je die zelf al gelezen, er staan enkel regels in
maar die zegen me niets
Wat moet ik daarmee?
Cyntje schreef:Stom forum? Wat doe je hier dan nog?
Sjoert schreef:Tsunami schreef:
Heb je die zelf al gelezen, er staan enkel regels in
maar die zegen me niets
Wat moet ik daarmee?
Als je op die regels klikt, kom je in een nieuw stuk waar tekst en uitleg gegeven wordt.
Tsunami schreef:Moet ik die allemaal lezen?
Meen je dat echt?
Tsunami schreef:Cyntje schreef:Stom forum? Wat doe je hier dan nog?
Ik kom enkel kijken, maar blijkbaar is dit iets speciaals
Niet gewone mensen
Jumpfreak schreef:Uf, doe niet zo vermoeiend alsjeblieft. Je bent hier nieuw, prima. Welkom. Maar voor de meeste forums moet je minstens 25 keer gepost hebben totdat je ergens iets zelf mag posten. Ik weet niet precies waar het staat, maar het is zo. Plaats dus gewoon waar je kunt nog 14 reacties en je zult overal kunnen posten.
Succes dr mee.
Tsunami schreef:Jumpfreak schreef:Uf, doe niet zo vermoeiend alsjeblieft. Je bent hier nieuw, prima. Welkom. Maar voor de meeste forums moet je minstens 25 keer gepost hebben totdat je ergens iets zelf mag posten. Ik weet niet precies waar het staat, maar het is zo. Plaats dus gewoon waar je kunt nog 14 reacties en je zult overal kunnen posten.
Succes dr mee.
Ik ben op heel veel forums geweest, maar ik ben er nog geen enkele tegengekomen die zo lastig als deze.
Maar ik heb het begrepen, ik ben niet welkom
fiets forum is dit!
Tsunami schreef:Jumpfreak schreef:Uf, doe niet zo vermoeiend alsjeblieft. Je bent hier nieuw, prima. Welkom. Maar voor de meeste forums moet je minstens 25 keer gepost hebben totdat je ergens iets zelf mag posten. Ik weet niet precies waar het staat, maar het is zo. Plaats dus gewoon waar je kunt nog 14 reacties en je zult overal kunnen posten.
Succes dr mee.
Ik ben op heel veel forums geweest, maar ik ben er nog geen enkele tegengekomen die zo lastig als deze.
Maar ik heb het begrepen, ik ben niet welkom
fiets forum is dit!
Tsunami schreef:
fiets forum is dit!
avanti4ever schreef:en daarbij zie ik in je profiel dat je al op andere topic hebt gereageert dus je weet best dat je niet alleen hier kan posten
*vraagt zich af of dit geen SA is..