Hier is de situatie:
Ik heb een extreem doorrij probleem, en een 'attente' bokker toen in mijn ogen wou mij wel zo'n speciale seatsaver lenen om het uit te proberen, want nieuw zijn ze sterfens duur, en stel het zou niet werken, dan ben je wel bijna €150 euro kwijt.
Dus ik was er echt super blij mee, aanboden van andere bokkers afgeslagen en kon zelf 2e hands zo'n ding kopen, ook niet gedaan, want ik mocht deze eerst lenen.
Nu zou ze de seatsaver opsturen, en ze was echt super aardig, ook een erg bekende bokker, waarvan je niet zou denken dat ze hun beloftes niet nakomen.
Nu zou ze hem eerst 2 weken terug opsturen, maar dat lukte niet, dus werd het vorige week.
Nu heb ik haar verschillende pbs gestuurd, en ze reageert gewoon niet meer... Ik ben altijd vriendelijk gebleven, want ze is wel 'zo aardig' het ding gewoon aan me te lenen.
Moeilijke situatie, want er is niks gekocht, geen geld gestort alleen belofte niet nagekomen.
Zou ik dit moeten melden aan de modators? Want als ze nu haar beloftes niet nakomt, zal ze dat bv dan wel doen als je iets van haar zou kopen?
En denk ook niet dat ze de ernst van de situatie snapt, mijn doorrijprobleem is zo erg, dat ik gewoon echt zit op de blaren, en ik werk op een handelstal, dus elke dag moet er gereden worden, want niet prettig is met je kont zo open
![Bloos Bloos](https://boktimg.nl/s/shame.gif)
Wat zouden jullie doen?