Hallo even voorstellen.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gabion_lover

Hallo even voorstellen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 19:42

Hallo hallo,

Ik ben Aurora en ik ben 16 jaar. Het leuke is, dat ik in Noorwegen woon samen met mijn familie en paarden natuurlijk.
Mijn paardje heet Large River Mignon, maar zijn roepnaam is Gabion, Gabber, Bolle en nog veel meer. (eigenlijk geef ik hem zoveel namen, dat ik het soms zelf niet meer weet)
Mijn zusje heeft sinds een paar maanden ook een paard gekregen. Zij is nu de trotse eigenaar van Soria Moria. Een 3 jarige Fjorden merrie.

Ik ben al ruim 6 jaar in het bezit van m'n Gappie en we hebben heel wat jaartjes gevochten, om hoger in de dressuur te kunnen komen
Gabion is een ruin van 11 jaar en denkt dat hij een hengst is, want hij heeft "die" gedrags vertoningen
Gab en ik rijden voornamelijk in de dressuur sport, maar springen en terrein ritten gaan er ook als koek in. Hij heeft ooit 1,20 m gesprongen, maar door zijn hoefkatrol ontsteking (voor de niet bekenden met hoefkatrol ontsteking: Hoefkatrol ontsteking is een ontsteking in het hoefbeentje) is hij beperkt in het springen. Gelukkig heeft hij in geen jaren meer kreupel gelopen en een hoop mensen vinden het maar raar om een paard met hoefkatrol op de berg te houden Gabion blijkt daar geen last van te hebben, want bij hem is het een bewegings kwestie. Gelukkig maar!
Ik heb Gabion gekregen toen ik 9 jaar oud was. Gab was toen 5/6 jaar en ik kon hem maar net de baas. (eigenlijk niet dus) Pas sinds een klein jaar gaan we echt goed samen en we trainen op M niveau. In Nederland reden we L dressuur wedstrijden, maar zijn nooit verder gegaan wegens de verhuizing en wegens rij-problemen. Nu gaan we echt super en ik ben echt rots op m'n schattie. Ik ben in Noorwegen LA gestart en dat ligt omtrent het M1 niveau. Ik en Gab zijn hier in het Noorden een succesje Haha!
In Oktober kreeg Gab een vriendinnetje. We habben een Fjorden merrie gekocht. Ze heet Soria Moria en ze is 3 jaar.

Ik heb in Nederland les mogen krijgen van Anke Roersma en Astrid. Helaas is het afscheid tussen mij en Anke niet helemaal volgens plan gegaan wegens een tragisch ongeluk! Astrid kan wel komen en geeft mij dan ook les.

Onze paarden staan bij ons thuis. Wij hebben helaas nog geen rijbak, maar die is in opkomst. Als het goed is komt de bak volgend jaar Vingers aflikken

Ik hoop regelmatig op dit forum te komen en ik hoop dat we het gezellig kunnen maken met mij erbij

O.o.Groetjes van Aurora en Gabion.o.O

Ik heb ook een site: www.horsepowers.web-log.nl Jullie zijn welkom!

SprinT_

Re: Hallo even voorstellen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:43

welkom op bokt!!