Heeft temmen nog wel zin?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Heeft temmen nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 17:36

Als ik zie dat een topic verkeerd staat druk ik altijd even op het tem knopje en geef ik er uitleg bij. Nu merk ik steeds vaker dat het heel lang duurt voordat een moderator het bekijkt of er iets mee doet en dan heb ik het over meer dan 3 uur.

Hebben de moddie's er geen zin meer in? Of komen er zo mega veel tems binnen?

Emori

Re: Heeft temmen nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:41

idd heb ik ook wel eens
soms duurt het een dag..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:42

Ik tem ook vrij vaak, maar ik vind het wel vrij vlot gaan meestal Ja

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:42

Misschien wordt er wel zo veel getemt dat de moderators er een dagtaak aan hebben? Ik kan me er niet zo heel erg druk om maken. het wordt vanzelf wel opgemerkt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:44

Er zijn iets van 25 mods (die niet allemaal even veel tijd hebben) en meer dan 100 forums, 10.000 bezoekers per dag en 30.000 nieuwe berichten per dag Lachen Trek uw conclusies Haha!

Een gebrek aan capaciteit in het team is oorzaak nummer 1, we hebben te lang geprobeerd het modteam klein te houden (klein = makkelijker overleggen). Hier gaan we nu wat vanaf stappen, binnenkort komen er nog een aantal mods bij.

Ander punt is dat het TeM systeem zoals het er nu is (technisch) erg beroerd draait. Dit vervangen of iig sterk verbeteren staat erg hoog op het prioriteitenlijstje.

Tot die tijd kan het idd even duren voor sommige TeMs opgepikt worden, we hopen dat dit dus in de komende maanden sterk gaat veranderen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 18:32

Bart, geweldig dat jullie er mee bezig zijn.
Ik vind het sowieso echt super dat je er zoveel werk en geld in wilt steken!!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 18:40

Ik heb van de week ook een paar keer getemd en toen was een mod heel vlot (rijmt ook nog Haha! )

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 18:52

Is het niet al heel fijn dat er gereageerd wordt op de TEM's? Ook al duurt het drie uur, het is beter dan dat er helemaal niet gereageerd wordt.
Ik had al wel het idee dat het allemaal eens sneller is gegaan (en makkelijker), maar het gebeurt iig nog wel. Lachen

Helemaal super om te weten dat er aan gewerkt gaat worden!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:21

Ik vind ook dat er best snel gereageerd word, de ene keer wat sneller dan de andere keer maar ach, jij hebt toch ook niet altijd tijd?
Ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt Clown.
We mogen blij zijn dat bokt bestaat en dat "gekleurde mensen" (om het zo maar even te noemen) er veel werk voor verzetten en inzetten! OK dan!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:27

Het hangt er ook eens vanaf welke periode het is. Zeker in vakanties wordt er wel eens op los getemd. De ene helft heeft vrij van school en gaat zich een beetje vervelen door verkeerde posts te zetten op bokt, de andere helft heeft vrij van werk en heeft een roeping gevonden in het zoveel mogelijk temmen in een zo kort mogelijke tijd. Met als gevolg dat er op die dagen soms 150 tems staan, en dan kan het zijn dat het wel wat langer dan 3 uur duurt voordat er gekeken is Haha! .

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:45

Henrieke schreef:
Ik vind ook dat er best snel gereageerd word, de ene keer wat sneller dan de andere keer maar ach, jij hebt toch ook niet altijd tijd?
Ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt Clown.
We mogen blij zijn dat bokt bestaat en dat "gekleurde mensen" (om het zo maar even te noemen) er veel werk voor verzetten en inzetten! OK dan!

De groene poppetjes Vork.
ik denk dat als de moddies er geen zin meer in hebben ze er wel mee stoppen. Ik weet bijna zeker dat ze hard hun best doen.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:50

suus_ schreef:

Niet alleen de groene poppetjes, wat dacht je van de rode en de gele en de oranje? Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:51

De oranje en gele behandelen toch geen TEM's ? Lachen

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 19:59

Nee maar die houden bokt wel 'levend' Lachen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 20:05

De groene kunnen inderdaad alleen tems oplossen, maar de andere kleuren hebben ook belangrijke taken Lachen .

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 20:07

Henrieke schreef:
suus_ schreef:

Niet alleen de groene poppetjes, wat dacht je van de rode en de gele en de oranje? Knipoog

Ja, die opzekers ook Haha!
Misschien een rare vraag maar wat doet Lielle nou precies? Die is geel toch? Ik heb geen idee wat dat inhoudt haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 20:30

Die houdt zich bezig met het Geheime Bokt Project Clown

Over de TEM's. Hoe graag ik het ook zou willen, maar binnen 3 uur is echt niet altijd haalbaar voor mij. Ik ben al lang blij als ik de TEM's van mijn fora dezelfde dag (of binnen 24 uur) kan afhandelen. TEM'en heeft nog wel zeker zin, absoluut, maar als ik kijk naar de hoeveelheid TEM's nu, en die van begin het jaar, dan denk ik wel dat er nu bijna 2x zoveel geTEM'd wordt als toen. Afgelopen weken zaten we idd een paar keer op de 150 TEM's, dan kijk je ook wel even flink Wow! als je 3 pagina's met TEM's voor je neus hebt.. meestal zijn het er 2 Clown

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 22:27

Binnen drie uur vind ik ook vrij kort trouwens.
Vind het persoonlijk geen probleem als het een dag duurt, behalve als er iemand aan het spammen is of wanneer er een rel gaande is.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:24

ik moet zeggen dat mijn TeM's altijd netjes "op tijd" worden afgehandeld... (en mod-team: sorry voor het vele werk dat ik jullie bezorgd... *LOL* )

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:30

TeM's afwerken doe ik voornamelijk alleen nog maar op mijn eigen fora.
Als ik naar de andere fora ga, kan ik uren mn lol op. Nagelbijten / Gniffelen

Ik mis de interactie met de gebruiker. Lijkt me geweldig om weer zo'n TeM systeem te hebben als in de periode voor ik mod werd.
(zo'n soort apart forum Haha! )

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:52

Dat was inderdaad ideaal, kon je ook nog even bedanken voor een melding enzo Lachen
Maar goed, dat gaat misschien in de toekomst wel weer komen.

Om even voor mezelf te spreken: 3 uur vind ik vrij vlot.
Naast Bokt heb ik ook een fulltime baan en ik kan het tegenover mijn werkgever niet maken om de hele dag op Bokt rond te hangen, hoe leuk het ook is Knipoog
Daarom zul je van mij vnl. in de avonduren en in de weekenden een melding krijgen dat je tem afgehandeld is.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 00:02

Ik denk ook niet dat 3u een haalbare limiet is om een TeM af te handelen, want TeM's zijn ook lang niet het enige waar je mee te maken krijgt als moderator. Ik ben, zoals Maya ook zegt, al heel tevreden als ik m'n eigen TeM's en fora kan bijhouden op 1 dag, daar doe ik ook de nodige moeite voor. De limiet van een totale periode van 10 dagen (TeM op 3-dagen-oude berichten + 1 week voor de mods) vind ik ideaal, want niet alles is op 1 2 3 opgelost, sommige TeM's vragen wel meer dan 3 uur om op te lossen, ik denk dan bijvoorbeeld aan grote ruzies van pagina's lang die je allemaal stuk voor stuk moet nalezen... Daar kruipt dus best wat tijd in allemaal.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 00:05

Charos schreef:
Als ik zie dat een topic verkeerd staat druk ik altijd even op het tem knopje en geef ik er uitleg bij. Nu merk ik steeds vaker dat het heel lang duurt voordat een moderator het bekijkt of er iets mee doet en dan heb ik het over meer dan 3 uur.

Hebben de moddie's er geen zin meer in? Of komen er zo mega veel tems binnen?

Ik tem ook heel vaak, meestal wordt er snel gereageerd...

Maar ik kreeg vandaag een mailtje terug van een topic waarop ik getemt had, denk ik vorige week al... Verward

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 09:07

Ik wist dus niet dat mod's alleen tems van hun eigen forum behandelde ik dacht dat het algemeen binnen kwam.

Het tem-systeem zoals het vroeger was vond ik ook erg fijn, zo'n apart subforum, maar dat scheen ook niet echt handig te zijn.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:23

Het komt idd algemeen binnen, maar je gaat natuurlijk altijd eerst de TeM's behandelen die betrekking hebben tot je eigen fora, je haalt die uit de lijst (die soms idd 150 TeM's telt). Sommige mods behandelen ook TeM's van andere fora wanneer ze daar zin in of tijd voor hebben, maar dat kies je zelf.