Nieuw sinds gisteren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

garny95

Nieuw sinds gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 22:45

Dag allen,

Met regelmaat snuffel ik op bokt, ik haal er veel vanaf, over mok, sand clear, trailerladenen wat ik dan maar ook weten wil. Lekker veel info, ook alle ervaringen, ik heb er veel aan. Sinds gisteren dan ook echt aangemeld.

Ik heb een arabier van 22 jaar ( sinds een jaar met cushing) al vanaf dat hij veulen was, heel veel plezier beleefd met hem en wat ons betreft mag hij nog heel lang mee, hij wordt alleen wel wat ouder en soms wat slechter, we kijken het elke dag aan. Ik heb 10 jaar niets gedaan door kinderen, werk en andere dingen. Mijn arabier is dus al met pensioen vanaf zijn twaalfde, we hadden vroeger land en een vriendin in de kost dus voor hem oke.

Vorig jaar zijn we verhuisd en hebben we 3 stallen en een rijbak aan huis en een buurman met land, allemaal super. Ik heb toen een merrie gekocht, onbeleerd en we zijn met haar aan de gang gegaan. Om een lang verhaal kort te maken, bij het beleren is geconstateerd dat ze een trauma ( letsel) op een van haar wervels heeft bij haar schoft. We wilde nog van alles proberen, pijnbestrijding etc., ze heeft pijn als we op haar gaan zitten en dat resulteerd in gevaarlijke situaties. En het is geen makkelijke dame, we klikken ook niet echt, ze is wat angstig en schrikkerig in haar gedrag, niet een waar je zorgeloos mee om kunt gaan en dat geldt ook voor mijn kinderen en dat wil niet zeggen dat we niet gek op haar zijn, het is ook een heel lief paard.
We hebben vandaag besloten dat we stoppen met proberen en we een andere baas voor haar gaan zoeken en dat zal een uitdaging worden omdat ze niet bereden kan en mag worden maar als fokmerrie of als maatje voor een ander paard zal gaan worden. Daarvoor heb ik ook bokt nodig.
Verder hebben mijn dochters een pony, een welsh merrie van 12, supermak en lief.
Mijn droom is nog steeds om met een van mijn dochters te gaan rijden in de bossen of samen naar de club, lijkt me geweldig. Het zit er nu alleen nog even niet in eerst een nieuwe baas zoeken voor onze merrie.

voor zover wat info over mij en oja, volgens mij ben ik al oud ( bijna 40), zijn er nog meer oudjes op bokt.nl ?

groetjes karin

Seranolover

Re: Nieuw sinds gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 23:19

Ah wat leuk!
Welkom op bokt!

Rivjenn

Re: Nieuw sinds gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:28

haha, hier nog een redelijk oudje, 34.
Welkom hier.
Enne... pas op hoor, Bokt is verslavend!