tip eenmaal andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Dunja_

tip eenmaal andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 11:49

Ik heb deze vraag al een keer eerder voorbij zien komen (lang geleden).
Maar ben het topic toen uit het oog verloren denk ik..

Is het een idee om topic's alleen te behouden als er foto's bij staan van het artikel (en en een woonplaats of afhaalplaats).

Er zijn zat mensen die liever ophalen dan iets op laten sturen en die zoeken zich nu suf op bokt..

Of vind iedereen eenmaal andermaal makkelijk zoals die nu is ?

Anjatjeuh

Re: tip eenmaal andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 11:58

Er zijn genoeg mensen die geen digitaal fototoestel hebben, dus het zou imo niet echt eerlijk zijn om die mensen geen kans te geven hun spullen te verkopen...

Ik vind ea prima zoals het nu is.

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 11:59

Ja daar zit natuurlijk ook wel wat in...
Alleen nu zie je zo vaak dat mensen pagina's lang aan het vragen zijn naar een foto en waarschijnlijk verkoop je het artikel dan toch niet.
(of wel)

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:49

Mij maakt het niet uit. Ik kijk ook alleen in topics als er foto's bij zitten, anders heb ik al haast geen interesse meer. Lachen

Het is idd dat niet iedereen een fototoestel heeft, maar bij 9 van de 10 keer als je om een foto vraagt, kunnen ze die wel voor je maken. Er zijn trouwens weinig mensen die wat 2ehands kopen zonder er eerst een foto van gezien te hebben denk ik. Lachen

Ik vind het best zoals het nu is, maar je zou mij ook niet horen klagen als het veranderd zou worden. Haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:29

Het idee van de woonplaats vindt ik wel een goed idee.
Heel vaak zie je niks staan bij woonplaats,dan heb ik vaak al geen zin meer.

Bovendien zou het zowieso handig zijn als mensen een volledige advertentie plaatsen.
Misschien een idee om net als op bv. marktplaats en vast invullijstje te maken die verkopers in moeten vullen.
Bij paarden bijv. schofthoogte,ouders,geslacht,leeftijd enzovoorts.
Heel vaak wordt deze info er niet bij gezet en wordt er tevergeefs om gevraagt.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:24

Ik ben het met je eens. Veel mensen zetten de advertentie en maken daarna pas de foto, in mijn ogen is het makkelijker eerst foto's te maken Clown Krijg je niet al het gezeur over foto's.

Met de afhaalplaats ben ik het nog meer eens, ik ga spullen liever afhalen dan dat ze verzonden worden, net als dat ik zelf liever heb dat mensen spullen op komen halen. Je weet dan teminste wat je koopt en je hebt geen last van dure verzendkosten en een trage post.