Terug, maar nooit echt hier geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jethafa

Terug, maar nooit echt hier geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 12:33

Hoi!

Ik ben Esther aka Jethafa, 19 jaar oud, bijna eigenaresse van een KWPN merrie. Ik ben hier ooit wel lid geweest toen ik nog op een haflinger en op een oude hannoveraan, Senja, van 25 jaar oud. Inmiddels ben ik gestopt bij die haflinger na drie jaar. Ik ben "full time" bij een privéstal gaan rijden waar Senja ook stond. Daar ben ik Senja blijven rijden en kreeg ik les op La Luna, een trakhener met veel potentie! Na anderhalf jaar ging de eigenaresse zelf La Luna op wedstrijden uitbrengen en ben ik een paar maanden geblesseerd geweest, maar sinds bijna anderhalf jaar rijd ik nu op Lire, een KWPN merrie van inmiddels 21 jaar oud. Ze heeft ooit M2 gelopen en alles zit er op en er aan. Geweldig paard en ik heb echt iets met haar opgebouwd. Verliefd op een paard heet dat geloof ik Knipoog Sinds de zomer was er een bijrijdster die hielp, maar afgelopen maandag heeft zij opgezegd en weet ik nu dat de eigenaresse van Lire zwanger is! Al met al een heel gedoe nu en is er voor mij een hele grote kans om Lire over te nemen. Dat wil ik graag, maar ik ga ook volgend jaar trouwen, dus er is niet zo veel geld. Vandaar dat ik weer op bokt terug kwam om te zoeken naar iemand die mij wil helpen en financieel wil meehelpen.
Verder heb ik lang geturnt en ben ik nu aan het fitnessen. Ik studeer SPH en loop stage bij jongeren met een lichte verstandelijke handicap en gedragsproblemen. Ik ben ook erg muzikaal.

Poehee, heel verhaal. Als er iemand interesse heeft om mij te helpen met Lire (ze is geweldig, staat in IJsselmuiden (gem. Kampen)) dan moet je maar ff PB'en.

mickey1989

Re: Terug, maar nooit echt hier geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:23

Nou, welkom terug dan zou ik zeggen!
Heel veel plezier Haha!