Tem mailtjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Globetje

Tem mailtjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 14:36

Als ik tem heb ik iedere keer Notify me ..... nee aangestipt, maar toch krijg ik mailtjes. Ik heb 1 keer ja aangestipt bij een bepaald topic waar ik wel bericht van wilde, maar nu blijven de mailtjes komen. Zijn er meer met dit probleem?

Faelivrin

Re: Tem mailtjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:04

Jep ik heb het ook. Niet heel erg lastig, maar het klopt niet. Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:10

Volgens mij worden die berichten geautomatiseerd, dus automatisch, verstuurd en hebben de mods er weinig aan te willen...

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 22:14

wat ik begrepen heb, kunnen de moddies niet eens zien of men wel of niet kiest voor een notificatie

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:13

Luxje - ik geloof dat dit inmiddels veranderd is, helaas kunnen de mods nu niet meer reageren via de TeM-functie maar moeten ze een apart pb-tje sturen.

Overigens zou ik ook graag de mailtjes weg en de leuke reacties terug willen hebben Lachen

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 23:27

Het is niet dat die mailtjes het probleem zijn ook al zou ik die terug willen Tong uitsteken Maar dat ik Notify me op no heb staan maar toch mailtjes krijg.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:43

Nee, wij kunnen niet zien welke user wel of niet een emailtje wil ontvangen. Dit gaat dus automatisch.

Voorheen was de TEM functie inderdaad zo dat we een berichtje terug konden sturen.
Met de huidige TEM functie is dit helaas niet mogelijk. In sommige gevallen is het wel eens handig. Nu moeten we daarvoor een losse pb sturen.

Wij kunnen gewoon de TEM sluiten, en dan krijgt de TEM'er automatisch wel of niet een email.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:57

Fairie schreef:
Wij kunnen gewoon de TEM sluiten, en dan krijgt de TEM'er automatisch wel of niet een email.

Automatisch altijd wel Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:58

Ook als je er voor kiest geen mailtjes te willen, altijd dus?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 23:59

Jep Ja

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:00

Weer wat geleerd dan, ik dacht dat het hier om een tijdelijke fout ging. Maar het is dus altijd zo. Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 00:02

Het is al zo sinds het nieuwe TeM-systeem.

(Daarvoor kwamen de meeste reacties per pb en sommige per mail Verward )

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 00:07

Dat was juist mijn "probleem" Ook als je er voor kiest geen mailtjes te willen, krijg ik het dus wel.

Maar ik vroeg me af of dit bij iedereen was die temt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:38

Ja, maar wij kunnen alleen de TEM-melding sluiten en verder niks. Dus je krijgt inderdaad een standaard mail met dat de melding gesloten is. Wij kunnen nu ook geen antwoord geven ofzo.

In het oude systeem konden wij antwoord geven, (via een heel klein vakje) maar als je dan niks in dat vakje typte, en wel de melding sloot, dan kreeg de betrokken bokker geen antwoord. Echter, bij dat systeem kon je schijnbaar als TEM'er aangeven dat je wel of geen antwoord wilde krijgen via een vinkje oid. Dat zagen wij dan dus weer niet Clown Toen ging ik zelf af op wat een bokker zegt in de TEM-melding (liever geen berichtje terug) dan deed ik dat ook niet. En van bepaalde bokkers wist ik dat ook, dat die dat niet wilden, en sloot ik gewoon zonder antwoord. Volg je nog?

Ik stuur persoonlijk overigens geen antwoord na een TEM, behalve bij een duidelijk expliciete vraag ergens over, of als iemand een verkeerde melding doet. Bijv. telefoonnr in ad, op een topic op EA CO (daar mag het wel) dan leg ik even uit dat die regel voor dat forum niet geldt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:53

Maya schreef:
Ik stuur persoonlijk overigens geen antwoord na een TEM, behalve bij een duidelijk expliciete vraag ergens over, of als iemand een verkeerde melding doet. Bijv. telefoonnr in ad, op een topic op EA CO (daar mag het wel) dan leg ik even uit dat die regel voor dat forum niet geldt.

Zo doe ik het ook.
Eigenlijk wel jammer dat we niet even kunnen bedanken of een korte feedback geven, het is nu best wel onpersoonlijk geworden.
In het verleden was het ook al zo dat je het overgrote deel van de tems kon beantwoorden met "dank je wel voor je melding, ik ga er mee aan de slag" (of iets soortgelijks Knipoog ), maar nu is er helaas helemaal niets meer.
Ik denk dat ik hier maar even van de gelegenheid gebruik gaan maken om alle trouwe (en incidentele) temmers te bedanken...... BEDANKT Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:58

Klopt, vroegah was het wel eens irritant om continu een mailtje te moeten typen. Maar nu ik het niet meer hoef te doen, mis ik het eigenlijk best wel... Haha! sommige Bokkers TEM'en nl erg leuk, beetje geinend ofzo en dan is het leuk om daar ook op terug te reageren. En bepaalde mensen TEM'en idd heel veel, en anderen weer wat minder, maar we zijn met alle TEM's blij.

Dus ik sluit me bij Oscar aan, en zeg : Dankjewel! Ja OK dan!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:02

Ik vind het wel jammer dat als je zo´n tem-mail terug ontvangt dat er idd geen tekst van desbetreffende mod bijstaat...
Want dan moet je dat topic weer op gaan zoeken om te kijken wat er nou uiteindelijk door jou tem afgehandeld is, van mij mag het oude terug komen Vork

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 19:24

ik Temm voor mijn gevoel best vaak. ik let er altijd wel op maar soms kom ik een paar dagen niet op mijn mail en zit hij vol met '' raport closed'' eigenlijk wel irritant. het was wel leuker toen modjes een leuk berichtje meestuurde. het oude mag van mij wel terug Ja

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 21:18

Op zich maakt het mij niet zoveel uit. Als de TeM maar aankomt Lachen