Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cle0o_o0 schreef:Wist niet dat er al topics over waren maar moest het toch ff vertellen.
xKatleentjex schreef:Ik denk dat verschillende mensen ook schrik hebben om als eerste te beginnen met negatief commentaar, omdat ze denken dat ze misschien miszitten. Bijvoorbeeld iemand plaatst foto's, en persoon X vindt het er een beetje in de krul getrokken uitzien. Maar de eerste vijftien reacties, zijn allemaal "wauw, ziet er netjes uit." Persoon X besluit niets te zeggen, want stel dat ze haar mening geeft en ze twee pagina's lang wordt afgekraakt 'kun je niet beter kijken?'
Maar de 16de reactie van persoon Y is: "Mooie foto's, maar ik vindt het er een beetje in de krul getrokken uitzien."
Persoon X ziet dat als er een discussie zal komen, ze niet de enige zal zijn die hetzelfde denkt, en durft nu ook een reactie plaatsen: "Ja, ik vind het er ook minder uitzien." Vervolgens zien personen A B C D E F G en H ook dat iemand gedurfd heeft kritiek te geven, en plaatsen ze ook een opmerking dat ze het niet zo mooi vinden.
Ik heb zelf trouwens nooit problemen gehad met mensen die telkens bleven herhalen. Als ik een topic open op HAW, en tien mensen zeggen 'denk aan je armhouding', dan denk ik wel bij mezelf bij de tiende keer 'ja dat weet ik wel', maar het is voor mij maar een kleine moeite om dat even beleefd te zeggen 'bedankt, ik zal er zeker op letten." En als persoon 15 nog eens over hetzelfde begint, denk ik gewoon 'ach laat ook maar![]()
' .
Loesje88 schreef:weetje wat ook erg opvalt, als een ''bekende'' bokker (dus eentje die in veel topics mee praat, die mensen kennen van boktnaam) hele slechte/ onduidelijke foto's plaatst van de meest verkeerde rijmomenten komen er minimaal 5 pagina's met positief ''gezever'' als: 'dat ziet er netjes uit' etc.
maar al plaatst een bokker die vaak gewoon wel topics leest maar niet echt bekend is foto's van haarzelf met haar (verzorg)paard plaatst , vraagt om wat tips (goede kwaliteit foto's, duidelijk te zien wat en of er iets verbeterd kan worden) ze net aan 10 reacties haalt ..