25 berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

25 berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 01:45

mensjes ..er is me al een paar keer iets opgevallen

bij deze volgende regel bv

Citaat:
6. Het aanbieden van advertentie mogelijkheden is op dit moment geen primair doel van Bokt.nl. Derhalve zijn deze forums voornamelijk gericht op de gebruikers van Bokt.nl. Om de forums ook daadwerkelijk te beperken tot de gebruikers van Bokt kunnen alleen mensen met meer dan 25 berichten advertenties plaatsen (voor EA-CO zijn geen 25 berichten nodig). Het plaatsen van advertenties buiten de EA forums of het plaatsen van 25 onzinnige berichten om toch een advertentie te kunnen plaatsen is niet toegestaan. Het is niet toegestaan om advertenties voor derden te plaatsen, behalve verkoop van paarden. Deze kunnen dan enkel worden aangeboden op EA-CO zodat het voor de overige bokkers duidelijk is dat het niet je eigen paard betreft.

maar dat regeltje is wel heel erg makkelijk te omzeilen

je plaatst gewoon ergens een topic en deze word vanzelf verhuist naar de juiste lokatie Haha!

word hier uberhaubt nog opgelet met het "verhuizen"van een topic ?
waarom is deze regel er ?
zoals die nu werkt werkt die iig niet
heeft die regel uberhaubt zin ?

Kristie

Re: 25 berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 10:09

Maar meestal wordt het topic dan gesloten omdat de TS 'niet kan reageren, in het topic' Knipoog.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 11:00

in het topic kan die wel reageren toch ?
lijkt me niet "handig"

je komt nieuw op bokt , ziet die gave weet ik veel wat , ping pong ballen voor mijn part , wat je allang wou hebben
en reageert in dat topic , dus lijkt me dat je zelf in eigen topic ook kan reageren ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:17

Nickyu, heb je voorbeelden? Doorgaans verhuis ik dergelijke topics naar de MH en stuur pbtje met nadere uitleg Lachen

Overigens geldt die regel enkel voor mensen aangemeld na 1 september 2006 (dacht ik, ben niet helemaal zeker, maar kan het oorspronkelijke topic even niet terugvinden). Alles daarvoor heeft een soort generaal pardon, en kan wel posten Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:54

Dat soort topics krijgen - voor zover ik ze gezien heb - altijd een slotje zodra ze verhuisd worden...

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:54

Wat Maya zegt klopt. Iedereen die zich voor 1 september 2006 heeft aangemeld heeft een generaal pardon gekregen en kan (als ze zich aangemeld hebben bij de Kudde) toch een advertentie starten op EA.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 11:57

Ik zat te denken hé... Bestond die regel al niet veel langer? Ik heb me toendertijd aangemeld omdat ik iemand een pb moest sturen en omdat ik vervolgens wat rommel Tong uitsteken wilde slijten wilde ik op EA... Ik heb toen eerst een topic gemaakt over Pervinco's beenwond, met foto's en alles, omdat ik mijn 25 berichten bij elkaar moest hebben.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 12:00

Dat klopt, die regel bestaat al idd langer. Maar er is ook een tijd dat die niet werd toegepast omdat het technisch niet mogelijk was, toen weer wel en daarna nu. Nu dus weer wel Haha!.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 23:46

Siempie schreef:
Wat Maya zegt klopt. Iedereen die zich voor 1 september 2006 heeft aangemeld heeft een generaal pardon gekregen en kan (als ze zich aangemeld hebben bij de Kudde) toch een advertentie starten op EA.

das waarschijnlijk waarom ik dus zoiets had van hey hoe kan die dan wel de regel omzeilen

hoop stilletjes dat bokt nu niet de komende weken overspoeld raakt door/met nutteloze reacties her en der

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:33

Maya schreef:
Doorgaans verhuis ik dergelijke topics naar de MH en stuur pbtje met nadere uitleg Lachen

Overigens geldt die regel enkel voor mensen aangemeld na 1 september 2006 (dacht ik, ben niet helemaal zeker, maar kan het oorspronkelijke topic even niet terugvinden). Alles daarvoor heeft een soort generaal pardon, en kan wel posten Lachen

Hé, da's dan apart, want een kennis van mij heeft al langer een account, maar plaatst niet zoveel. Maar dat account heeft ze al zéker voor 1-9-06 aangemaakt. Ze had een advertentie geplaatst op EA en die is verwijderd met alleen de mededeling dat ze eerst de regels maar moest lezen en dan een nieuwe advertentie mocht plaatsen. Verder geen enkele uitleg. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:54

Weet niet op welk forum ze dat geplaatst had, maar er zijn diverse regels op EA, en afhankelijk van welke regel ze overtreden heeft, komt er een pb met idd de uitleg die regel heb je overtreden, lees nog even de regels na, en dan mag je nieuw topic openen. Zijn standaardpb's, omdat het zo vaak voorkomt. 95 % van de bokkers begrijpen die pb's ook, en de overige kan een nieuwe pb met nadere uitleg sturen, die gewoon beantwoord word Lachen