Howdiehoi van een utrechter uit Tilburg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oink

Howdiehoi van een utrechter uit Tilburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 17:55

Hoi hoi iedereen Haha! ,

Op 16 maart 1985 ben ik Angela op deze oh zo vredige wereldje gedropt in Utrecht, ben dus 21 jaartjes jong. Sinds kort (samen)wonend in Tilburg met mijn vriendjelief, 2 ratten Scarabee/Precious Sheep en 2 konijnen Lily/Rodin. Ik werk in Utrecht als telefoniste/receptioniste.

Volgens mij heb ik 5 jaar(?) paard gereden op manege "De Gagel" in Utrecht. Daarna heb ik een jaar verzorgpaard(en) gehad. Ik stopte ermee, omdat ik me meer ging richten op het zwemmen, wat ik 5x in de week deed.

Zit nu al wat aantal maanden zelfs jaren te denken om weer paard te gaan rijden op een manege. Liefst wil ik natuurlijk weer een verzorgpaard/pony maargoed wie weet ooit in de toekomst.
Vraag me eigenlijk af of hier mensen in en uit de omgeving van Tilburg een goeie manege weet? Zag al een manage "De Moleneind" maar ik hoorde iets negatiefs over, slechte lessen en slecht verzorgde paarden??
Laatst bijgewerkt door oink op 15-10-06 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Re: Howdiehoi van een utrechter uit Tilburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:01

Welkom Lachen

Ik ben zelf een jaar geleden verhuisd naar Tilburg. Heb een tijdje gezocht naar een goede manege (kwam uiteindelijk ook bij Moleneind uit, met hetzelfde resultaat). Ik heb een paar weken geleden bij Thielen gereden, privélesje springen. Manegelessen weet ik niet, maar ik vond de stallen er goed uit zien, paarden dito, en die privéles werd prima gegeven! Wellicht is dat het proberen waard...

In elk geval veel plezier op bokt en in Tilburg!

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 23:18

Welkom!

Ik kan me herinneren dat er bij ons op de manege altijd wel de nodige verhalen over moleneind rond gingen. maar ik kan me zo niet zo goed herinneren 'wat' dan precies.
Anders zou je gewoon even een kijkje moeten nemen Lachen.

Ik zelf heb altijd bij Manege Thielen gereden.
daar heeft ons paard ook altijd gestaan.
Ik kan je in ieder geval vertellen dat het daar allemaal erg goed geregeld is, het er gezellig is en de paarden er allemaal goed verzorgd worden. en er zijn ook een hele hoop aanspreekbare mensen.

Veel plezier hier op bokt!

oink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 09:06

Oke dankjewel, ik ga maar eens een keertje kijken op manege thielen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 23:42

Welkom op Bokt Doei!
Lachen En veel plezier.