Bokt fout, *HELP*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Bokt fout, *HELP*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 17:29

Hoi!

Ik ben sinds kort(gisteren. Clown) weer wat actiever op Bokt. Lachen Nu heb ik alleen een probleem, wat bij andere sites NOOIT voorkomt! Heel af en toe eens bij het zoeken van plaatjes bij google.

Elke keer als ik een topic open, of als ik een mailtje stuur, of een berichtje plaats op bokt, krijg ik iedere keer een foutmelding met ''Rapport verzenden'' of ''Rapport niet verzenden''. Uit die 2 knoppen kan ik kiezen. Ik klik altijd op ''Niet verzenden'', maar ik vind het HOOGUIT irritant!!! Elke keer als dat schermpje komt, dan sluiten alle schermen die ik geopend heb(van bokt). Elke keer dus weer bokt opnieuw opstarten. Daar wordt ik nogal moe van!

Kan iemand mij helpen dit weg te krijgen?? Voorheen was dit nooit zo. Ik snap het niet.

Ligt het aan bokt, of aan mijn PC?? Clown

Groetjes,
Esmee

JorisDy

Re: Bokt fout, *HELP*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:32

Denk aan je pc. Waarschijnlijk heb je een virus. Breng anders je pc ff na een maker die hem voor je kan maken. Succes.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:33

aan jou pc :p niet aan bokt heel vervelend heb het ook wel eens

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:34

Fout zit in win en niet in bokt als het goed is.

Dat je waarschijnlijk een virus heb ben ik het niet mee eens. ZIjn tig oorzaken mogelijk.

Je pc wegbrengen kost meteen geld. Tenzij het garantie is.

Update je explorer kan je hem niet update omdat je al bij bent instaleer dan toch effe de laatste versie opnieuw.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 18:42

Ooh dit heb ik met m'n foto's draaien op de pc. Elke keer weer dat gezeur van rapport verdzenden/niet verzenden en dan word de hele zooi afgesloten.
Het kan zijn dat als je dat schermpje gewoon ergens wegstop in de zeikant van je scherm, en dan dus niet op verzenden/nietverzenden druk dat je dan gewoon door kunt bokken. Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-06 19:00

Dankjewel voor de reacties! Haha! Er zit zover ik weet geen virus op onze computer.

Ik heb idd hetzelfde als Paula heeft! Alleen dan met bokt. Knipoog
Ik zal je Theorie eens toepassen. Haha!