Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja91 schreef:Ik word gek van het gezeik over het gezeik op bokt.
Dit is zo ongeveer het tachtigste topic dat hierover geopend wordt..
JoyMarit schreef:Simpel kritiek op iemand hebben, kan iedereen. Maar opbouwende positieve kritiek leveren, kan niet iedereen.
Natasja91 schreef:Ik word gek van het gezeik over het gezeik op bokt.
Dit is zo ongeveer het tachtigste topic dat hierover geopend wordt..
Karoliefje_ schreef:Het is zwak, super zwak. Om mensen zo te beoordelen via internet,
Niemand is perfect toch? de een is te dun, de ander te dik en de ander heeft iets waar die niet blij mee is. Maar waarom moeten zoveel bokkers zo keihard zijn via Bokt. In het echt zullen ze het namelijk nooit zeggen. Bokkers, als jullie niks leuks te melden hebben. Zeg dan niks, Nuttige tips voor bokkers zijn fijn, Maar kwetsende opmerkingen. ik word er niet goed van!
Juultj schreef:Wat ik ook vaak jammer vind is dat 1 bokker een rot opmerking maakt en daarna volgt de rest ...
Citaat:In uw berichten laat u zich niet discriminerend of beledigend uit op welke grond dan ook. U plaatst geen berichten die onwaar en/of lasterlijk, inaccuraat, vulgair, obsceen, seksueel georienteerd, profaan, kwetsend, bedreigend, haatdragend, privacy- of anderszins wetoverschrijdend van aard zijn.
Provocaties, stemmingmakerij of berichten van opruiende aard zijn niet toegestaan.