Heb meerdere malen Heike een PB gestuurt dat ik daar ook graag tussen zou willen staan. De eerste maal was ergens in Mei. Krijg nooit geen reactie terug en sta er nog steeds niet tussen.
En wij moeten nu allemaal collectief Heike een pb sturen? Ik denk dat Maya, Oscar, Siempie en Simmie echt niet te beroerd zijn om er even achteraan te gaan, desnoods zelf Heike een pb te sturen als je hen dat vraagt. Ik zie ook nergens staan dat 't naar Heike persoonlijk moet?
Het moet idd niet per definitie naar Heike... ik heb ook eens een pbtje gekregen van een andere ruitershop, en die heb ik gewoon toegevoegd. Gewoon pbtje met de link van je website, naam van bedrijf etc. sturen
Heike heeft destijds het topic aangemaakt, maar that's it Betekent niet dat zij moet goedkeuren wie erin zouden "mogen".
Overigens is Ocar nog steeds met mod-vakantie, dus kan je beter een van de andere mods wat pb'en
Ik heb destijds het naar een moderator van EA gestuurt en die heeft mij verteld dat het bij Heike gevraagt moest worden. Ik zal een moderator daar een PB sturen.
Sylvia@ nee collectief hoeft niemand een pB naar Heike te sturen. Heb ik ook niet op gevraagt.