Ik ben nieuw hier en zal me dus eerst even voorstellen. Ik ben Trudy, 25 jaar en woon in Oostburg (Zeeuws Vlaanderen).
Sinds kort heb ik het paardrijden weer opgepakt. Vroeger reed ik wel, maar omdat ik het niet leuk vond om in een bak op commando van de ene letter naar de andere te rijden, heb ik dat niet zo heel lang volgehouden. Gelukkig wel lang genoeg om wat basisdingen te leren.
Enkele weken geleden kwam ik een advertentie tegen. Iemand was op zoek naar iemand om minimaal 2 keer per week op haar Tinkermerrie te komen rijden (of verzorgen). Er stonden foto's bij en ik was meteen verkocht. Maarja, 2 x per week is wel wat veel! Ik ga nog naar school, woon op mezelf en werk bij ABN AMRO, dus niet veel vrije tijd over.
Inmiddels alweer een paar keer naar Amy (de betreffende Tinkermerrie) geweest en het bevalt prima! Amy is hartstikke lief en ondanks het feit dat mijn techniek zwaar beroerd is gaat het rijden verder wel goed.
Ik zal hier eens wat bezoekjes brengen en hopelijk het een en ander opsteken. Ik heb ook al foto's van mezelf met Amy, ik zal eens kijken of het me lukt om er eentje te plaatsen....
Welkom hier op bokt ! Het werkt wel verslavend hoor. leuk dat je in oostburg woont, wij gaan altijd in Cadzand op vakantie en komen dan regelmatig in oostburg!
Hahaha, Amy is niet mijn paard hoor! Zou ik helemaal niet kunnen, om er zelf eentje te onderhouden daarvoor weet ik er nog te weinig van...
Dat fora verslavend zijn weet ik alles van. Ik fok ook raskatten (siamezen en oosterse kortharen) en daarvoor zit ik ook op wat fora... Jammer dat ik er niet wat meer tijd voor heb!