Even voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maryanne

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 12:38

Hoi Bokkers!

Ik keek hier af en toe al een beetje rond, en heb me maar eens aangemeld Knipoog
Ik ben Mirthe en 15 jaar. Ik verzorg op het moment een NF-merrie van 30 jaar. Daar ga ik nu 1 keer in de week naartoe (ze staat erg ver weg, een uur fietsen) en dan ga ik meestal wat poetsen en wandelingetjes maken. Af en toe maak ik een buitenrit en dan vooral stappen en af en toe draven, en meestal zonder zadel Knipoog

Ik ben aan het sparen voor een eigen paardje, die er als het goed is over ruim een half jaar is Haha! Allemaal erg spannend! Haha!

Nog wat meer over mijzelf: ik woon in Groningen en zit in Atheneum 4. Ik rijd 3 jaar officieel op een manege, maar reed daarvoor al vaker op paarden van vrienden, en heb 3 verschillende paarden verzorgd en gereden. Maar vond het toch tijd worden maar eens écht les te nemen, aangezien je het dan echt goed aanleerd. Met mijn eigen paardje ga ik ook lessen. Cool

Als je nog vragen hebt: just ask! Pling

Groetjes Mirthe

Maryanne (30 jarige NF-merrie):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JKiya

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:44

Hoi welkom hier! Wat ben jij fanatiek dat je helemaal een uur gaat fietsen voor je verzorgpony! Maar ze ziet er dan ook erg leuk. Leuk als je een eigen paard krijgt, ik heb er sinds 5 maanden ook zelf één en het is echt super!
Veel plezier op bokt!

punto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:48

welkom en veel plezier

Maja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:49

Welkom op bokt en veel plezier.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:50

welkom en veel plezier... ziet er goed uit voor zijn haar leeftijd..

Maryanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 13:09

Bedankt Haha!

@ Jalenka_Kiya: Het is inderdaad een heel eind Knipoog Maar het is echt een schat van een beest. Als je ernaast staat is ze zo mak als een lammetje en als je erop zit is het echt een duveltje Knipoog Ze is dan wel 30 jaar, maar in rengalop over de zandpaden vind ze nog steeds het leukste om te doen Haha!

Het is het dus helemaal waard Haha! Als ik mijn eigen paardje heb wil ik er eigenlijk nog wel 1 keer in de week naartoe, hoop dat dat ook blijft lukken, want Maryanne verdient het echt Pling

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:33

welkomop bokt. die merrie ziet er nog goed uit voor een beestje van 30 jaar oud. veel plezier met bokken en word niet verslaafd zoals velen hier.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:21

welkom op bokt

en wat een lief paardje heb je Pling

Nannoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:46

welkom en heel veel plezier op het forum