EA - marktplaats

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

EA - marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 21:48

Ik zie steeds vaker op EA mensen die een topic openen en daar gewoon een link van marktplaats in neerzetten. Is dit wel helemaal de bedoeling? Op mij komt het persoonlijk over dat iemand nog te lui is om even een beetje aantrekkelijke advertentie te maken.
In hoeverre is dit nu precies verboden? (Mag het überhaupt wel/niet? Ik dacht van niet?) Dus mag je wel foto's plaatsen van een MA advertentie? Of reclame maken voor evt. andere MA advertenties?

Daisies

Re: EA - marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:08

Ben het er ook helemaal mee eens. Vind het eigenlijk vrij iritant. Als ik zo'n topic zie. met zo'n iritante code heb ik al zoiets van, Okée laatmaar! Als ik een topic open wil ik meer zien dan alleen de lettertjes waarmee ik doorverwezen wordt. Ook stoor ik me eraan als mensen een topic openen een link neer zetten van hun vorige topic met erin. Ja daar staan alle producten. Als je dan een nieuw topic opent. Neem dan de moeite dezelfde tekst even in het topic te zetten.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:15

Nee, dat is ook niet de bedoeling van Bokt, geloof ik.
Dat is gewoon puur doorlinken, en volgensmij mag je dan ook Temmen.
Tekst + foto's enzo en met dan een link naar Marktplaats mag dan wel weer.
Zoiets; geloof ik. Lachen Misschien dat een mod duidelijkheid kan geven.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 22:18

Karoliefje_ schreef:
Ben het er ook helemaal mee eens. Vind het eigenlijk vrij iritant. Als ik zo'n topic zie. met zo'n iritante code heb ik al zoiets van, Okée laatmaar! Als ik een topic open wil ik meer zien dan alleen de lettertjes waarmee ik doorverwezen wordt. Ook stoor ik me eraan als mensen een topic openen een link neer zetten van hun vorige topic met erin. Ja daar staan alle producten. Als je dan een nieuw topic opent. Neem dan de moeite dezelfde tekst even in het topic te zetten.

Jep, daar stoor ik me ook erg aan. Naja, ik klik die topics dan dus gelijk weg, net als die marktplaats topics.
Je wilt toch je spullen verkopen? Nou, dan ga ik er niet achteraan om eindelijk te vinden waar ze staan. Tenminste, zo denk ik dan hoor Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:20

Een link naar MP en een link naar het vorige topic dat is zeker niet de bedoeling op EA.

Op dat soort topics kan gewoon geTeMd worden, dan verwijderen wij ze.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:20

Ik vind een link naar MP ook storend. Het is nog veel storender als je op iets biedt via EA en het blijkt dat er dus op MP ook op geboden wordt. Zo weet je dus helemaal niet waar je aan toe bent.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:14

Alleen een link plaatsen is inderdaad niet toegestaan, het is wel de bedoeling dat men een omschrijving geeft van het desbetreffende artikel.

Dus een omschrijving + een link naar MP waar de foto's staan (omdat die tegenwoordig niet meer direct doorgelinkt kunnen worden) is wel toegestaan. Maar het is natuurlijk beter als je direct de foto's in het topic zelf plaatst.
Ook om verschillende biedingen tegelijk te voorkomen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:17

@Siempie: hoe voorkom je dat dan ??
Misschien door de tekst op EA erbij te zetten 'hier niet bieden maar op MP".

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:39

Ik denk niet dat het echt te voorkomen is. Er zijn ook genoeg mensen die zowel hier producten aanbieden als op MP (waarvan men het niet weet, omdat er geen link staat). Maar je weet het wel als men een link in de advertentie plaatst dat er dus daar ook biedingen kunnen plaats vinden. Dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen.

Volgens mij lijkt het alsof er momenteel veel advertenties geplaatst worden met de link, maar dat komt denk ik door het feit dat je geen foto van marktplaats hier kan laten zien. Vroeger kon dat wel en was de link niet nodig.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 15:41

Siempie schreef:
(omdat die tegenwoordig niet meer direct doorgelinkt kunnen worden)

kan wel hoor, via een omweg welliswaar, maar het kan wel (niet eens zo'n moeilijke omweg trouwens)

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 15:46

Ik weet ook wel hoe het moet, maar veel mensen niet. Het kan in ieder geval niet meer zoals het vroeger kon.