Team bemiddelaars maakt zich bekend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasper

Team bemiddelaars maakt zich bekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 12:23

Voor de oplettende lezer is het sticky bovenaan FZ gewijzigd. Het heet nu "Wie doet wat op Bokt" ipv "Wie doet wat in het moderatorsteam". Dat komt omdat er een stuk bijgevoegd is over ons team van bemiddelaars. Hierin beschrijven wij onze werkwijze, de termijnen waarbinnen we werken en hoe je ons kunt bereiken. Ook te vinden in deze link: Wie zijn wij?

Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
- Zoals al bekend is het bemiddelaarsteam uitgebreid met vier mensen.
- Iedereen ontvangt een ontvangstmail bij binnenkomst van de klacht. (Heb je na twee dagen nog geen ontvangstbevestiging ontvangen, dan is er iets mis gegaan. Pb dan even met een bemiddelaar)
- Verzoeken om bemiddeling worden binnen 7 dagen na ontvangst afgehandeld. Lukt dat niet, dan wordt aan jou gevraagd om de termijn te mogen verlengen.
- Een verzoek om bemiddeling wordt door het hele bemiddelaarsteam bekeken en besproken in een eigen (besloten)forum. De Mods kunnen niet lezen bij de Mids en vice versa.
- Het team bemiddelaars neemt gezamenlijk een beslissing over het opheffen of voortbestaan van een maatregel (OW, Un, ban of slot).
- De conclusie van de Mids is bindend voor de Mods.

Wij hopen op deze wijze een goede bijdrage te leveren aan Bokt voor alle gebruikers!

Stopcontact

Re: Team bemiddelaars maakt zich bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 13:41

Fijn dat het is aangepast Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:59

Ok duidelijk, hopelijk zijn jullie niet nodig Clown.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 23:13

Klinkt goed op zich, alleen die 7-dagen termijn en dat bindend zijn... Als ik 't niet goed vind dat jullie de termijn verlengen en jullie hebben bv nog niet alle betrokken mods gesproken (en kennen dus alleen mijn versie) dan win ik 't dus... Blond
En met dat bindend zijn, lijkt me geen goede zaak als een permanente ban bv in minder dan een jaar opgeheven word en dat het modteam het dan maar moet slikken. De OR bij bedrijven is ook niet bindend qua besluitvorming, ze geven advies en daar wordt vanuit het bedrijf uit doorgaans wel wat gewicht aan gehangen.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen, nogmaals veel succes!

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-06 09:17

Als je onze tekst leest, dan zie je dat wanneer je de termijn niet wil verlengen, er een beslissing wordt genomen op de dan bekende informatie. Of je het daarmee wint, is maar de vraag Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 11:56

Ik heb de tekst gelezen... Maar ik vind het toch knap als ik mijn versie van het verhaal doe - die altijd in mijn voordeel zal zijn -, zonder dat jullie een andere versie hebben, jullie toch in mijn nadeel kunnen beslissen.
En hoe zit het dan met dat bindend zijn? Als ik dadelijk een permanente ban heb en ik heb een paar vriendjes in 't midteam, of een erg snielig Zij zijn groot en ik is klein! verhaal, mag ik dan na 2 maanden ook terugkomen? Vind het echt vreemd dat jullie besluiten bindend zijn, sorry...

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 02:01

"(Heb je na twee dagen nog geen ontvangstbevestiging ontvangen, dan is er iets mis gegaan. Pb dan even met een bemiddelaar)"

Hoe moet je dit doen als je een ban hebt?

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:56

Er staat een e-mail adres in de faq....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:00

Sylvia schreef:
Ik heb de tekst gelezen... Maar ik vind het toch knap als ik mijn versie van het verhaal doe - die altijd in mijn voordeel zal zijn -, zonder dat jullie een andere versie hebben, jullie toch in mijn nadeel kunnen beslissen.
En hoe zit het dan met dat bindend zijn? Als ik dadelijk een permanente ban heb en ik heb een paar vriendjes in 't midteam, of een erg snielig Zij zijn groot en ik is klein! verhaal, mag ik dan na 2 maanden ook terugkomen? Vind het echt vreemd dat jullie besluiten bindend zijn, sorry...

En daarom heeft het Beheer een veto recht Lachen.

Het bemiddelaarsteam heeft zich daarnaast ook aan de regels te houden die gesteld zijn op Bokt Lachen.

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:01

Sylvia schreef:

Mee eens en andersom natuurlijk hetzelfde..... Iemand die ze wel eens wat in de weg gelegd heeft kan inpakken ... Ik ken er wel een paar die nu goede kans maken om terug te komen Knipoog

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:38

natasja50 schreef:
Er staat een e-mail adres in de faq....

Maar als de mail niet aangekomen is, moet je dus iemand PB en, erg moeilijk wanneer je een ban hebt Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:58

Fijn dat het nu duidelijk is. OK dan!