quoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

quoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 03:03

ik word er een beetje dol van hahaha, je mag max twee quotes maken, dat geeft het schermpje dan aan, je moet dan wel handmatig de quotes zo bijstellen, dat ze ook kloppen.

kan ik wel, maar waarom is dit zo? ik snap een limiet op quotes, maar 2 is ten eerste weinig, zeker in een discussie, en daarbij, dat ik zelf vaak de quote code neer moet zetten ( omdat dus de auto quote niet klopt) vind ik ook vrij irritant

Charaz

Re: quoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 08:39

Ik vind 2 juist genoeg, zou handiger zijn als bokt dit automatisch aanpastte (is toch ook een tijd zo geweest?) ik denk dat Bart en nog hard aan bezig is.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:13

Ik zou 3 beter vinden. Vind het zelf ook nogal iritant. heb je net heel bericht getypt. staat er je kan niet meer dan 2 keer quoten. Maar als het er niet zou zijn. Zouden mensen oneindig quoten.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 11:55

Je kan wel meerdere quotes onder elkaar plaatsen.

zo dus:

Citaat:
Bla

Citaat:
bla

Citaat:
bla

Dit:
blabla schreef:
bla schreef:
blablabla

blaat

kan dus alleen maar zo. Je kan dus niet 3 quotes op deze manier plaatsen.

Edit: even wat duidelijker gemaakt (ja, daar kom ik vaak later nog eens achter Clown ).

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 14:21

Ik snap je wel, Nerwen! Tong uitsteken

Ik vind het niet erg. Anders krijg je in van die discussies, dat je eerst een heel eind moet scrollen en dan staat er op het eind: mee eens.

Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:36

Veirl, je moet wel met je tijd meegaan, tegenwoordig staat er amen onder Haha!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 10:40

Hahah, ik had het expres niet neergezet, omdat er pas al zo'n dikke discussie was over het woord 'amen'. Tong uitsteken

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 02:58

Wat is er nou weer mis met het woordje Amen, dat staat inderdaad vaak oner een quote

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 02:08

Haha. 'Amen' c.q. het ermee eens zijn. *LOL*

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 11:47

MSQuincyTE schreef:
Wat is er nou weer mis met het woordje Amen, dat staat inderdaad vaak oner een quote

In ieder geval is er een lange discussie over geweest Ja Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 11:54

MSQuincyTE schreef:

Laten we het er maar op houden dat ik liever een eigen mening lees dan zo'n oneliner.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:30

Wat Nerwen zegt Lachen

Daarnaast zijn quotes ook vrijwel nooit nodig. Meestal is zonder die quotes wel duidelijk waar je op reageert. Ik lees quotes eigenlijk nooit iig, in 99% van de gevallen is toch wel duidelijk waarop gereageerd wordt, in andere gevallen is het voldoende om even de naam te noemen.

Automatisch zorgen dat er maximaal 2 quotes in elkaar staan is vrij lastig, je zal dan namelijk zien dat de gebruiker eigenlijk het diepste nivo van de quote wilde hebben... Of juist niet. Het systeem kan niet echt bepalen wat je nou wel/niet wilde quoten.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 12:55

BartVB schreef:
Wat Nerwen zegt Lachen

Daarnaast zijn quotes ook vrijwel nooit nodig. Meestal is zonder die quotes wel duidelijk waar je op reageert. Ik lees quotes eigenlijk nooit iig, in 99% van de gevallen is toch wel duidelijk waarop gereageerd wordt, in andere gevallen is het voldoende om even de naam te noemen.

Automatisch zorgen dat er maximaal 2 quotes in elkaar staan is vrij lastig, je zal dan namelijk zien dat de gebruiker eigenlijk het diepste nivo van de quote wilde hebben... Of juist niet. Het systeem kan niet echt bepalen wat je nou wel/niet wilde quoten.

oke, wat ik gewoon wat vervelend vind, is dat ik niet altijd kijk naar de hoeveelheid wat er al staat, en dan zie ik dus met plaatsen dat ik maar twee quotes kan plaatsen ( oja denk ik dan weer Haha! ) maarrrrrrr, dan moet ik dus handmatig, de juist quote code neerzetten, om die quotes duidelijk te hebben, het staat dan altijd verkeerd ( snap je wat ik bedoel?)

en ik ben het niet met je eens dat quotes meestal niet nodig zijn, zeker in een topic waar het vrij snel gaat, en die zijn er genoeg

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:46

Lachen Ze zijn b.v. niet nodig in de post hier boven Tong uitsteken Je reageert (soort van) op mijn bericht dat er direct boven staat. De quote voegt dus echt totaal niets toe, het is eigenlijk alleen maar ruimteverspilling Lachen