Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Ik geloof dat je in je 'eigen woorden' een samenvatting mag geven van het geheel dat er voorgevallen is, maar je mag weer niks quoten. Lekker onduidelijk
faye schreef:
Maar het mag dus de ene keer wel en de andere keer niet begrijp ik.
faye schreef:Maar het mag dus de ene keer wel en de andere keer niet begrijp ik.
Shalimar schreef:Ik vind dat als het erg persoonlijk is dat je het niet neer mag zetten maar als het nou gewoon over bijv. een meeting gaat en je zet iets neer van een pb in het meeting topic dan mag het toch best wel? Ik denk dat het er gewoon aan ligt wat er in die pb wordt besproken...
faye schreef:Dat is niet helemaal waar Justy, de eerste keer hebben jullie gewoon laten gaan terwijl er wel letterlijk gequote werden het bovendien echt prive was!(alleen de [ quote]
werd weggelaten)
Justy schreef:faye schreef:Maar het mag dus de ene keer wel en de andere keer niet begrijp ik.
In principe klopt datWant in het geval dat Shalimar aanhaalt:
.............Verder hangt het gewoon van de situatie af of iets wel of niet kan.
Citaat:Vaste regels:
Een paar foto's ter illustratie zijn toegestaan, bij meer dan 2 foto's wordt het topic naar HAW verplaatst.
Sjoert schreef:En zodra een gebruiker je erop wijst, wordt het topic ook gewoon weer verplaatst.