Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:"besloten" topics zijn inderdaad niet de bedoeling.
Als iemand zich gewoon netjes voorstelt in een topic, de laatste pagina's bijleest om te weten wat de lopende discussie is en daarna gewoon normaal mee doet dan kunnen mensen over het algemeen gewoon deelnemen aan een lopend topic.
Apple schreef:Ik ben er niet zo'n voorstander voor om [besloten] in de titel te zetten. In praktijk zie je dat in veel HK topics eigenlijk gewoon een vast groepje aan het praten is. Soms komt daar iemand bij, dat past wel of niet, en dan blijft iemand hangen of is weer weg. Zolang er niet gereld wordt of de sfeer van het topic verpest vind ik dat niet zo'n probleem.
Tieneke schreef:Om even te reageren: ik heb nooit gezegd dat ze niet mogen, wel dat ze in feite niet bestaan. Bokt is een openbaar forum waar iedereen vrij is om te reageren waar men wil. Van het moment dat er in topics mensen hevig worden buitengesloten, gaat dat topic niet op slot omwille van dat het woord 'besloten' wordt gebruikt, maar wel omdat sommigen erg onaardig bezig zijn en dan het argument gebruiken dat het topic besloten is (en dat men daarom dus naar believen mensen mag uitsluiten ed, wat dus niet mag).
Sammie schreef:Wat zeker niet mag zijn pb's openbaar maken
Apple schreef:Sammie schreef:Wat zeker niet mag zijn pb's openbaar maken
Ik heb bedacht dat het in dit specifieke geval van Ymneuss best wel mag.
Scheelt mij weer typen![]()