Ronduit belachelijk,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nemesiis

Ronduit belachelijk,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 20:12

Omdat ik dus niet meer kan posten in de NIET paarden forums omdat ze zo'n fijne regel bedacht hebben, dat je eerst 25 originele berichten moet plaatsen wat over paarden gaat, kon ik het dus ook nergens anders meer kwijt,

ik kan nergens meer om vragen, oproepen plaatsen etc etc, behalve dus hier! in het eenmaal andermaal Verkocht! topics

ik wil even mijn mening kwijt dat ik het ronduit belachelijk vind!, dat betekent dus dat iedereen die hier nieuw is of alleen op bokt zit voor zaken die niet zoveel met paarden te maken heeft dus niet eens gebruik van het forum kunnen maken... zoals ik. ik leees heel veeel op paarden topics, huiskamer etc maar een andtwoord plaatsen kan ik dus niet!

Ik heb ook niet veel dingen dus op een appart topic voor te maken zodat ik die 25 dus ook niet haal in een korte tijd. net als vele anderen misschien.

Dus even aan alle modjes etc. ik denk dat jullie even goe dmoeten doorzien waar jullie mee bezig zijn hoor. want een hoop mensen kunnen dus niets meer!

*zucht* opluchting.

Reacties welkom , maar hou het wel even riëel.!

Deze oproep is niet aanvallend bedoeld, maar ik vind het gewoon slecht over nagedacht.

Hilde_

Re: Ronduit belachelijk,

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:19

En hier hoort het dus niet. Regels zijn regels.
Ik tem.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:26

Je kan als het goed is ook nog posten op forumzaken en bokt is nou eenmaal een PAARDENforum.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:29

Ja ik weet het ik had er ook last van van de week, ik moest nog 8 'paarden'berichten, die heb ik toen geplaatst, maar kan me voorstellen als je nieuw bent dat het helemaal niet handig is, maar goed wat er hierboven wordt gezegd het is wel een paardenforum...

Maar het is niet zo handig!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 20:36

Ik verplaats het even naar FZ (daar kan je wel posten Knipoog, en, natuurlijk, in de fora onder het tabblad Informatief) en zet hier een slotje op. Verder discussieren kan in dit topic: viewtopic.php?f=25&t=652769