Zoeken, zoeken, zoeken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SONY

Zoeken, zoeken, zoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 14:48

Hallo,

Misschien is dit nog iets waar wat aan verbeterd kan worden.

Want als ik me eigen berichten terug wil kijken dan krijg je dus een lijst met topics waarin je hebt gepost. Soms staat de laatste post die je gedaan hebt helemaal onderaan de lijst en dus niet bovenaan, dus moet je er naar zoeken. Ook vind ik het hinderlijk dat als je, je reactie terug wil zien in het desbetreffende topic dat je eerst het hele topic weer door moet graven om te zien waar jou bericht staat.

Ik weet niet of hier al wat voor is, maar zo zo niet dan kan dit misschien een verbeter puntje worden. Knipoog

Marije_jiplover

Re: Zoeken, zoeken, zoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:03

Wanneer je klikt op "bekijk eigen berichten" dan komt daar inderdaad een lijst met allemaal berichten waarin jij een keer gepost hebt.
Als je dan vooraan de link van het topic op het oranje icoontje met zwarte pijl ervoor klikt, kom je in het topic na de laatste reactie die jij gezien hebt (en heel vaak is dat dan je eigen reactie). Bedoel je dat? Of bedoel je iets anders?

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:07

die uitleg snap ik niet ? Waar staat dat icoontje ?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:11

Klik eens op "bekijk je eigen berichten" rechtsboven in je scherm (onder "user control panel"). Daar staat een lijst met topics waarin jij ooit een keer een bericht geplaatst hebt.
Je ziet dan een hele lijst met topictitels.
Bij topics waarop gereageerd is nadat jij voor het laatst gekeken hebt, zie je een oranje "rechthoekje met ezelsoor" (soort 'papiertje' met daarvoor een zwarte, naar rechts wijzende pijl. Dat is het icoontje dat ik bedoel.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:36

bovendien kun je met de zoekfunctie zoeken op je eigen naam als auteur en dan als posts laten zien. Als je dan op link klikt, kom je direct bij je eigen reactie.

Iets meer zoeken en proberen dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:33

Je ziet voor een topic in je eigen berichten, deze afbeelding:
Afbeelding

Daar moet je om klikken om automatisch op de juiste plaats in het topic te komen, tot waar je had geregeerd of tot waar je had bijgelezen Lachen

Ik heb even moeten nadenken over wat je bedoelt. Maar jij wilt dus eigenlijk dat topics staan gesorteerd volgens waar jij het laatst hebt gereageerd? Ik denk dat dat erg lastig is om te realiseren. Die lijst staat op volgorde van wie dan ook die er het laatst heeft gereageerd. Zijn er geen nieuwe reacties, dan blijft het vanonder, en als die er wel zijn, dan zie je dat ook gelijk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:57

en je kunt ook nog in je eigen profiel kiezen voor 'bekijk berichten van deze gebruiker'