Loop verloren in bokt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaat_E

Loop verloren in bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 13:21

Ben vrij nieuw op bokt en loop nog een beetje verloren.

Om het antwoord te zoeken op een specifieke vraag (bijvoorbeeld: wie heeft er ervaring met dit of dat type zadel) vind ik het prima, maar ik zou graag gewoon in het algemeen de discussies kunnen volgen (nieuwe topics) zonder daaraan uren kwijt te zijn.

Nu is het zo dat als je "bekijk nieuwe berichten" aanklikt, je alle nieuwe berichten van alle onderverdelingen door elkaar krijgt, met de nieuwste post bovenaan, geloof ik.

Ik zou het wel handig vinden als er een functie zou zijn waarin je kan kiezen om enkel de nieuwe posts van bepaalde forums of subforums te zien te krijgen.

Iets in de stijl van "bekijk alle nieuwe berichten" vs "bekijk persoonlijke selectie" en die persoonlijke selectie kan je dan aanklikken in een overzichtje ofzo, bijvoorbeeld enkel nieuwe berichten in VMR of enkel HAR, of volledige PW, maar enkel VSW uit VMR (ik hoop dat ik het een beetje duidelijk maak)?

Is dit technisch mogelijk?
Of bestaat dit al en heb ik dit gewoon nog niet ontdekt?
In dit laatste geval Bloos en leg het dan aub gewoon even uit.

Groetjes, verdwaalde Bokker.

Nic

Re: Loop verloren in bokt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:02

Misschien begrijp ik het verkeerd hoor, maar er is toch juist een hele makkelijke index waar alle discussies per onderwerp gerangschikt staan?
Zo kan je toch precies zien in welk onderwerp de nieuwste reacties zijn?

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:02

MIsschien is het een optie dat je gewoon linksboven aanklikt; "Schrijf je in bij het topic."

Hierdoor blijf je automatisch op de hoogte van updates in desbetreffend topic.

Kaat_E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 14:10

Om je in te schrijven bij het topic, moet je wel al eerst in het topic zitten en weten dat het bestaat. Dus ik heb het over de stap ervoor.

De index geeft toch enkel een opsomming van fora/subfora en geen topics?

Ik heb het over sorteren binnen "nieuwe berichten", maar kan best dat ik de enige ben die het noorden kwijt is en dat ik gewoon nog wat moet oefenen...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:22

Als je alleen geinteresseerd bent in bv HAR, dan kan je rechtsboven aanklikken 'markeer onderwerpen als gelezen'. De icons voor alle topics worden dan wit. De volgende keer dat je op bokt komt, hebben dan alleen díe topics een geel icon voor hun titel waar een nieuwe reactie in is gezet. Alle andere topics hebben dan nog steeds een wit icon.

Kaat_E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 14:32

Ooh, dat is inderdaad wel handig. Bedankt!