Tsja, het is misschien een beetje een vreemde vraag Maar ik kan er maar niet achterkomen wat nou eigenlijk spoilers zijn En aangezien ik hier een daar zie staan: Gelieve in dit topic geen SPOILERS!! begin ik mezelf telkens meer af te vragen wat nou spoilers zijn.... Dus mijn vraag: Wat zijn nou Spoilers? Oh jah, ik zie nu dus dak nog kan editten en heb de titel dus even verandert..... Aangezien ik op de Spoilers vraag antwoordt heb wilk ook nog wel even weten wat nou oneliners zijn Dus mijn vraag : Wat zijn oneliners
Laatst bijgewerkt door HorseGurl13 op 29-08-06 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Spoilers komt van het engelse werkwoord spoilen. Wat letterlijk bederven betekent. Maar het wil zeggen vooral bij tv series dat ze niet willen dat je verteld wat er gaat gebeuren. Ze willen gewoon de serie zien om te kijken wat er gaat gebeuren en van te voren opzoeken enz.
Spoilers zijn dat er gezegt wordt hoe de serie/film af/verloopt. Dus aan het eind van de serie gaat een hoofdrol speler eruit of dood, dat dat bij de eerste of tweede aflevering verteld word. Geen spoilers betekend dat je niet mag verklappen wat er gebeurd, vóór het gebeurd.