Hoi hoi, ik ben Caroline ik ben 13 jaar en mijn hele leven bestaat uit paarden !!
Ik rij al 8 jaar paard en ik heb al heel wat paarden onder mij gehad !! Zowel brave als net zadelmak, van boerenpaarden tot echte sportpaarden. Zo'n beetje vanalles. Zelf doe ik niets liever als springen dus ga ik ook vaak naar Jumpings kijken !! Dat is zo fijn.
Zelf heb ik ook paarden. Een pony genaamd Dolly en een paard: Raika !! Raika heeft stelgebrekken ze schopt en bijt in de stal. Dolly doet nou juist niks in de stal, bij haar kan je dan alles doen. Raika is dan weer super braaf onder het zadel. En dolly niet, eigenlijk zijn het twee tegenpolen.
Nu met dolly heb ik heel veel problemen, ze luisterd helemaal niet onder het zadel, mijn lesgeefster en in zijn ten einde raad !!
Soms wil ik gewoon niet meer op Dolly rijden omdat ze toch niet luisterd... Dat is echt niet meer leuk.
Ik heb ook een tijdje ( 6 jaar ) op een manege gereden maar dat was eigenlijk weggegooide tijd. Ik kende alles en ik had thuis een pony staan, maar daar reed ik niet mee omdat ik schrik had. (die pony is dolly)
Toen heb ik maar besloten om meer met dolly te gaan rijden. Toen heb ik aan mijn buurmeisje gevraagd of ze mijwil lesgeven !! Toen heb ik veel geleerd !! Maar nu zijn de problemen daar!! zo, dat ben ik dus eigenlijk !! Groetjes