Waarom komen er steeds meer subforums bij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 17:39

Sorry als het al ergens stond maar heb het niet kunnen vinden.

Het is misschien wel duidelijker zo maar ik denk dat er op veel fora's niet zo vaak gekeken word gewoon omdat mensen dat niet interesseren ofzo.
En als je dan een dringende vraag hebt is dat soms best wel vervelend.

Gaby

Re: Waarom komen er steeds meer subforums bij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:12

Er worden aanvragen voor subfora ingediend. Deze moeten worden ingediend met een charter (motivatie) en een lijst met daarop minstens 30 bokkers die zo'n forum zien zitten. Als het forum wortd gemaakt, wordt er na een maand gekeken of het forum op een bepaald punt verbeterd kan worden. Na drie maanden wordt gekeken of het forum mag blijven.
Verder zijn er ook nog tabbladen.
Ik zelf vind alles best overzichtelijk.

Wat is een dringende vraag precies?
Als je een echt dringende vraag hebt, kun je kijken of deze niet beter op een meer gespecialeerd forum te stellen is? Je kunt ook kijken of er ergens een website over is. Sommige informatie staat ook in boeken.

En denk je dat men wel naar jouw topic zou kijken als het in een ander, groter forum staat? Misschien wel. Er is echter een verschil tussen lezen en reageren. Niet iedereen die jouw topic leest, heeft ook voor jou adequate informatie. Reageren heeft dan niet zoveel zin Lachen .Mensen die verstand hebben van iets zullen vaak naar het forum toe gaan waarin over dit onderwerp iets te vinden valt en zullen daar reageren. Via de tabbladen en de onderverdelende titels op de tabbladen is makkelijk de weg te vinden naar een forum (vind ik).

Wat voor idee had jij in gedachte Lachen ? Geen aanvragen voor nieuwe subfora meer (positief bedoeld, niet aanvallend)? En wat gaan we dan doen voor alle Arabierenliefhebbers die graag topics over hun favoriete viervoeterras vinden en lezen? Tags in de titel?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 10:02

Ja ik snap het allemaal ook wel, en ben het ook met je eens, maar als er zoveel forums bij komen heb ik het idee dat veel mensen niet eens op zulke subforums kijken, of iig minder als dat je verschillende onderwerpen bij elkaar hebt.
Het is ook stukken overzichtelijker zo maar ik denk dat er wel minder mensen vragen beantwoorden op die subforums.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 12:00

minder mensen beantwoorden de vraag, ja daar ben ik het mee eens.
Maar als je het van de andere kant bekijkt is er veel meer kans dat iemand met verstand van het onderwerp jou vraag komt beantwoorden. Nu kan je honderd keer beantwoord worden, maar alle keren vrij onduidelijk en door iemand met weinig verstand, of twee keer, maar dan direkt goed.

Ook zakt je toppic minder snel weg in alle anderen.