Hoi allemaal,
sommigen van jullie hebben het al gelezen in het Bokt Beheer Bulletin Juli, maar ik leg bij deze mijn taak als moderator van [FA] neer. Bijna drie jaar heb ik het Fokkerij en Afstamming forum mogen modereren. Ik heb dat altijd met veel plezier gedaan, hoewel er hier de nodige strijd is geleverd. Ik ben wel blij een discussieplatform achter te laten waar er gezellig en met respect voor elkaar kan worden gediscussieerd.
De beslissing is voor mij heel duidelijk: sinds 2 weken ben ik verhuisd naar Nederland en dat vereist mijn onverdeelde aandacht voor mijn familie. Met name voor mijn vrouw Katja en mijn zoon Jan is de overgang erg groot, aangezien ze aankomen in een land waar zo ongeveer alles anders is. Van het science fiction land Finland terug naar de de “gewone” wereld lijkt het voor mij. Voor de gezinsleden is het allemaal wel een beetje anders. Voorlopig ben ik het meest geschrokken van de hoeveelheid bureaucratie waaronder Nederland gebukt gaat.
Voor de geïnteresseerden: mijn gezin en ik zijn geland in het dorpje Reuver, dat is gelegen in Midden-Limburg, tussen de Maas en de Duitse grens.
Ik blijf natuurlijk wel bokken, alleen stukken minder intensief dan het ooit geweest is en niet als moderator. Dat zal wel even wennen zijn voor mij, want ook het moderatorteam is een hecht team en ik heb altijd een plezierig contact met hun gehad. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze het ook in de toekomst goed zullen doen. Ook wens ik de nieuwe moderator Gomir alle wijsheid toe. Gomir is hier feitelijk al een tijdje moderator en zo te zien gaat alles goed.
Ik bedank iedereen voor het geschonken vertrouwen en snel tot ziens
Joost van Gestel
Voor verdere reakties:
viewtopic.php?f=22&t=643254&hilit=