TeM

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supertygetje

TeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 08:09

Misschien dat ik beter een moderator kan PB'en met mijn vraag, maar dan weet ik niet zo goed welke.

Mijn zus (niet op bokt) is moderator van een forum en is nogal geinteresseerd in de TeM functie.
Ze zegt dat dat een zeer welkome toevoeging zou zijn.

Kan iemand mij meer informatie over deze functie geven?
Hoe werkt het precies enzo?

Alvast bedankt,
supertygetje

Ibbel

Re: TeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 09:12

Zoals je ziet zijn de mods op FZ Mickey en Ellende. Dat zijn dus de mods die je als eerste met zo'n vraag zou kunnen PBen. Tong uitsteken

Overigens denk ik in dit geval dat Bart een mailtje sturen handiger is. Hij is de techneut van het forum tenslotte.

En als laatste: er bestaan dingen die 'mods' heten (en daarmee wordt dan dus geen moderator bedoeld Knipoog ), kleine programma's / plug-ins waarmee je functionaliteit kunt toevoegen aan de software waarop een forum draait. De tem-functie werkt denk ik ook via zo'n mod. Ik ben zo'n waarschuwingssysteem iig ook op andere fora tegengekomen, het is dus geen specifiek bokt-feature. Wat voor sommige zaken ook best zou kunnen, bokt is tenslotte een beetje een test-case.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 09:14

Ik dacht niet dat deze vraag belangrijk genoeg was om Bart mee lastig te vallen. Bedankt voor je antwoord alvast. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 23:51