Wat mis je op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:44

misschien is het handig om in je profiel een vakje te doen waar je naam moet in vullen? (alleen voornaam) dan weet je ook hoe diegene heet.. het staat altijd een beetje raar als je iemand bij zijn nickname noemt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 00:17

Dat vakje is er al Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 00:34

Correctie Bart: dat vakje is er idd op je eigen profiel-invulformulier wel. Maar als je vervolgens je eigen profiel (of dat van een ander) aanklikt om te bekijken, zie je nergens 'volledige naam' staan.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 07:07

Klopt Karin, je hebt gelijk. Ik heb mijn echte naam ook ingevuld in mijn profiel, maar eigenlijk heb ik dat "voor mezelf" gedaan. Niemand ziet het.

Wat ik erg handig zou vinden en maybe meerderen met mij is een printoptie bij Bokt-onderwerpen. Ik bedoel een "tweede versie" van de pagina speciaal voor de printer zonder Bokt-layout.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 09:09

Cody schreef:
Oh ja nog iets: ik vind het zelf niet handig dat je geen e-mail adressen meer kunt zien in de profielen. Soms wil je wel eens een kaartje sturen om iemand sterkte te wensen oid en heb je alleen de mogelijkheid voor een PB.
Ik snap dat het met privacy te maken heeft maar misschien is er een andere oplossing?


Ja, je kan toch ook zo'n hokje maken met dat je die aan moet klikken als Andere Gebruikers je e-mailadres mogen zien?
Dat was er eerst toch ook?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 11:15

een nh forum zou ik leuk vinden.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 12:05

Email adressen kan makkelijk maar dan wordt het allemaal wat spam gevoeliger. Je hebt op Internet spiders die internet pagina's af zitten te zoeken naar email adressen.. Beetje irritant als die je email adres zo van bokt af kunnen plukken. Maar ik zal kijken of we de adressen als GIFje in de profielen kunnen zetten, daar snapt de gemiddelde spider niks van.

Je fullname staat nu trouwens ook in je profiel (rechts boven).

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 12:29

Ik zou graag een soort "ban" knop op PB willen,dus dat je de mensen kan "uitschakelen" waar je geen PB's meer van wilt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 12:33

Die ban knop komt er waarschijnlijk in de volgende versie van phpBB (maar dat duurt nog even)..

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 15:02

Nog een ideetje: het zou leuk zijn als je kan zien wie jouw profiel heeft bekeken Knipoog !

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 16:42

Sterre schreef:
Nog een ideetje: het zou leuk zijn als je kan zien wie jouw profiel heeft bekeken Knipoog !


ja dat is een goede, en dan kunnen ze er nog een berichtje achter laten Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 16:46

Haha, en er dan een cu2.nl achtig iets van maken.. Eeeeeeeeh. }>
Denk het niet Tong uitsteken

Bijhouden van wie welk profiel bekijkt heeft overigens ook weer privacy implicaties. Ik zit er in iedergeval zelf niet op te wachten dat iedereen precies weet welk profiel ik wanneer bekeken heb.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 18:37

Misschien wel een leuk idee om alleen l*l en kl*te enzo te censureren en als je dan kl*teweer hebt dat je dan stinkmodderweer hebt... Ik weet neit of dat te doen is?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 19:40

Jup, is wel te doen. Ik zal eens kijken.
Felice had dat ook al voorgesteld Haha! (credit where credit is due Knipoog).

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 19:51

dating forum????
aangezien we het er over hebben gehad bij een topic op algemeen

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 22:33

Zou het misschien mogelijk zijn om een slotje op iemands naam te zetten zodat diegene een bepaalde topic niet meer in kan i.p.v. constant een slotje op de topic te zetten. Verward Ik vindt het trouwens nog steeds paginavervuiling dat de gesloten topics blijven staan,maar ik heb wel al mijn zin gehad de topic felicitaties is weg Haha! ,jammer he maarten kan je niet meer nalezen hoe ik door het slijk voor je ben gegaan Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 23:34

En ik (blaat blaat Haha!) zou het ook wel handig vinden als je bijv. maximaal 10 mensen een PB kan sturen. Dit is wel handig als je een meeting organiseert en mensen een link of mededeling wil sturen.
Nu moet je steeds plakken plakken en nog eens plakken met steeds een andere naam. Zou wel makkelijk zijn als dat allemaal in 1x kon.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 23:56

Een roddelforum Haha!
Kunnen alle Boktroddels rustig uitgeroddeld worden Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 09:10

Misschien,waar Bartvb Beheerder heeft staan, dat je daar je eigen naar kan neerzetten?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 12:51

Zoiets als Maarten heeft bedoel je Haha!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 13:38

een teller in je profiel. Zodat je kan zien hoe vaak je profiel bekeken is (niet door wie)

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 14:35

Marsje schreef:
Klopt Karin, je hebt gelijk. Ik heb mijn echte naam ook ingevuld in mijn profiel, maar eigenlijk heb ik dat "voor mezelf" gedaan. Niemand ziet het.

Wat ik erg handig zou vinden en maybe meerderen met mij is een printoptie bij Bokt-onderwerpen. Ik bedoel een "tweede versie" van de pagina speciaal voor de printer zonder Bokt-layout.


Daar ga ik ook voor! En meer smileys

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:30

Is het misschien een idee om op bokt zelf foto's te kunnen uploaden?
Ik denk dat dat heel erg makkelijk zou zijn.
Verder ben ik ook hartstikke tevreden hoor!:)

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 12:34

Jenna schreef:
Is het misschien een idee om op bokt zelf foto's te kunnen uploaden?
Ik denk dat dat heel erg makkelijk zou zijn.
Verder ben ik ook hartstikke tevreden hoor!:)


lijkt me ook handig want ik kan geen een goede upload site vinden.
alle foto's die ik pas heb geupload zijn nou in een keer allemaal kruisjes geworden Verward
en vooral je avator wil het niet meer doen.

en misschien net als we eerst hadden dat we in ons onderschrift weer iets mogen? zal wel niet meer kunnen. Scheve mond

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 12:56

Upload wil ik wel maken op Bokt maar dat kost me veel geld en dat heb ik er niet voor over Haha! Bokt kost me nu al een jaar een hoop geld en dat was toch niet helemaal de bedoeling Haha!
Maar er wordt gezocht naar een oplossing voor het upload probleem, heb alleen nog geen idee binnen welke termijn we een oplossing kunnen realiseren.

Uploaden van avatars zou ik op zich wel kunnen overwegen.. Hmm. Zal ik wel eens over nadenken Haha!

Onderschriften blijven zo.. Het is echt zwaar irritant als mensen plaatjes in onderschriften gaan gebruiken of als je onderschriften krijgt die groter zijn dan de rest van de posting..