Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Het bekende 'de beste stuurlui staan aan wal' probleem
Albertine_N schreef:Schimmelig schreef:Het bekende 'de beste stuurlui staan aan wal' probleem
Nou dat was het in dit geval niet.
Albertine_N schreef:Ja, maar soms zit een pessoa gewoon te strak, dan hoef je dat niet te vinden dan is het gewoon zo. En dat zou niet gezegd mogen worden?
In het desbetreffende topic zit het tuig en kar echt vreselijk waardeloos, gevaar op weg, en dat mag dan niet gezegd worden?
Castello schreef:Het probleem is denk ik, dat het niet gaat om die ene op merking en aanwijzing dat het op die manier niet goed is. Maar dat vervolgens nog 50 andere bokkers precies het zelfde zeggen en dat dit steeds minder vriendelijk word.
En dat is denk ik typisch bokt.
Schimmelig schreef:
Vast niet bij alle probelemen (ik heb het betreffende topic niet gelezen), maar in sommige topic's valt mijn mond soms open![]()
Silviabol schreef:Ach dat gezeik over wat anderen wel allemaal niet fout doen, spreek ze liever op dat moment rechtstreeks aan of laat anderen in hun waarde.
Castello schreef:Het probleem is denk ik, dat het niet gaat om die ene op merking en aanwijzing dat het op die manier niet goed is. Maar dat vervolgens nog 50 andere bokkers precies het zelfde zeggen en dat dit steeds minder vriendelijk word.
En dat is denk ik typisch bokt.
Silviabol schreef:Ach dat gezeik over wat anderen wel allemaal niet fout doen, spreek ze liever op dat moment rechtstreeks aan of laat anderen in hun waarde.
IRL kom je ook mensen tegen die raar zijn, dingen zeggen die jij niet zou zeggen. Daar zeg je meestal ook niks over.
Het is zo makkelijk om het zoveelste "wat zijn die pennys toch dom" en "waar is het bokt van vroeger gebleven" topic te openen.
Bokt is gegroeid, accepteer dat, de pennys hebben evenveel recht om hier te zijn als jij.
Meathoriel: inderdaad in de paardenwereld (en in veel "vrouwenomgevingen") wordt veel geroddeld en commentaar geleverd, maar hier is alles openbaar dus dan maar zo.
Sylvia schreef:Dat is dus een typisch-Bokt reactie
Sylvia schreef:Dat is dus een typisch-Bokt reactie