Niet vaker dan 1x kunnen temmen per topic?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaar

Niet vaker dan 1x kunnen temmen per topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 18:47

Ik dacht dat hier nog geen topic over was? Maar ik zat me wat af te vragen.

Ik kwam een topic tegen wat niet erg nuttig was. Hierin had 1 iemand gereageerd, en diegene had blijkbaar ook meteen getemd, want als ik op het uitroeptekentje klik krijg ik 'This post has already been reported'. Ik kan voor dit topic dus nu niet meer temmen.
Dat maakt me natuurlijk niets uit, maar nu kunnen de mods toch niet meer de topics achterhalen waar 'brand' is, d.m.v. de vele tems?

Sjoert

Re: Niet vaker dan 1x kunnen temmen per topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:42

Klopt. Ja

Als er op een bepaalde post is ge-TeM'd, kan op die reactie niet meer ge-TeM'd worden.
Wel kun je weer op de volgende reactie (of een willekeurige) reactie in een topic TeM-en. Ja

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 19:47

Ja inderdaad Ja Maar is dat ook de bedoeling dan, dat er gewoon een willekeurige reactie uit het topic gehaald wordt waarop getemd wordt?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:14

Ik doe dat soms wel als ik het echt nodig vind.. Ja

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:55

Persoonlijk kijk ik in elk topic waaruit ik een TeM afhandel, of er niets anders is dat "niet door de beugel kan", ik lees dan gewoon even verder dan de TeM. Meestal, in topics waar het erg mis loopt, worden idd op verschillende reacties geTeM'd, omdat daar ook vaak meerdere reacties niet volgens de regels zijn, dat zien we dan ook.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 21:01

Ok! Dus eigenlijk is het temmen op andere reacties dan de beginpost vooral van belang in reltopics e.d.?
Ik vond het ook al niet echt nodig om in dat 'niet zo nuttige topic' wat ik tegenkwam een andere reactie uit te kiezen om op te temmen, want het was geen topic met verkeerde intenties of iets dergelijks Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:13

En wat je ook kan doen, gewoon een moddie die online is een PB sturen, heb ik ook wel is gedaan Ja

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 16:04

Dat wat Olympia hierboven zegt is inderdaad ook wel handig af en toe. Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:23

Ik kan me voorstellen dat 'meermalen' TeMmen geblokkeerd is, 15 TeMs met 'dubbelpost' of 'offtopic' sluiten lijkt me geen leuke avondvulling. Wat ik wel jammer vind is het punt wat al eerder genoemd is: de reltopics bv zijn er minder gemakkelijk uit te filteren. Als 't topic 'Weekendje strand' 15 TeMs heeft zal er toch sneller naar gekeken worden dan naar 'Weekendje strand' met 1 TeM.

Wat is zelf héél erg jammer vind is dat je je TeM niet meer kunt wijzigen, zoals voorheen. Ik had net per abuis een topic dubbel geplaatst (en ik kon beiden niet verwijderen Blond). Dus maar meteen geTeMt. Even voor de zekerheid het andere topic erbij gepakt met het idee dat ik die link even kon gebruiken om te verwijzen naar het goede topic (want als er iemand op dat topic TeMt worden dadelijk beiden gesloten). Ik kreeg toen dus ook de melding dat er al een TeM gedaan was. Ik heb dat al eens eerder gehad, toen ik aanvullende info wilde plaatsen. Die optie gebruikte ik best veel, bv bij een relaccount om dan maar meteen linkjes naar andere berichten van de desbetreffende user erin zetten.