Ik kan me voorstellen dat 'meermalen' TeMmen geblokkeerd is, 15 TeMs met 'dubbelpost' of 'offtopic' sluiten lijkt me geen leuke avondvulling. Wat ik wel jammer vind is het punt wat al eerder genoemd is: de reltopics bv zijn er minder gemakkelijk uit te filteren. Als 't topic 'Weekendje strand' 15 TeMs heeft zal er toch sneller naar gekeken worden dan naar 'Weekendje strand' met 1 TeM.
Wat is zelf héél erg jammer vind is dat je je TeM niet meer kunt wijzigen, zoals voorheen. Ik had net per abuis een topic dubbel geplaatst (en ik kon beiden niet verwijderen
). Dus maar meteen geTeMt. Even voor de zekerheid het andere topic erbij gepakt met het idee dat ik die link even kon gebruiken om te verwijzen naar het goede topic (want als er iemand op dat topic TeMt worden dadelijk beiden gesloten). Ik kreeg toen dus ook de melding dat er al een TeM gedaan was. Ik heb dat al eens eerder gehad, toen ik aanvullende info wilde plaatsen. Die optie gebruikte ik best veel, bv bij een relaccount om dan maar meteen linkjes naar andere berichten van de desbetreffende user erin zetten.