Je paard voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mir28

Je paard voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 21:19

Ik had een idee, laten we hier eens niet ons zelf voorstellen maar onze paardjes. Laat ik maar beginnen Tong uitsteken

Hallo paardenvrienden,

Ik zit hier nu achter een raar ding van mijn baasje en zit onhandig met mijn grote hoeven op de toetsen te drukken Knipoog Nou zal ik me even voorstellen. Ik ben Ald Fearts Nanda maar noem me maar Nanda. Ik ben 12 jaartjes jong en je kunt mij vinden in Tijnje. Ik vind Dressuur heel leuk, maar springen kan ik ook Lachen Nou paardenvriendjes veel plezier met jullie viervoeters zoals ik..Tong uitsteken

Hoefje,
Ald Fearts Nanda

Nou.. Nog iemand die zijn paard voorsteld?

Mirna

Sanne_Kool

Re: Je paard voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:03

hihi dit is grappig maar ik heb geen paard sorry

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:08

Ik heet Rudi Clown Zie profiel dus Knipoog

WhitneyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:24

Ehm ik heb helaas ook geen eigen paard maar houd ontzettend van een paard op mijn manege...

Ze heet Jelske en is een Friese Merrie uit 1995. Ze kan extra aandraven en vooral goed uitstrekken.
Dat ze een verzakte rug heeft en veel te dik is maakt mij niet uit, ik houd ontzettend van haar Lovers
Haar karakter is 1 van de redenen, Lief en kalm:) Ze is heel ijverig en op haar heb ik goed leren galoperen. Ze kan het met alle paarden en pony's goed vinden en trapt/bokt/steigerd niet. Ondanks dat ze af en toe niet wil luisteren als we met zn 2en op de hoefslag staan (om te galoperen), kan ze ontzettend presteren als we eenmaal galoperen. Als we teruglopen naar de stal kan ze heel lief met haar hoofd tegen je aan leunen en ook kun je heerlijk bij haar in de stal liggen of zitten. Als ik dan haar naam op de lijst naast de mijne zie staan kan mijn dag niet meer stuk Tong uitsteken Ja Ik vind haar geweldig en met wat geluk mag ik haar verzorgen en berijden tijdens het ponykamp Haha!

nanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:30

Heey
Ik ben een bruine Arabier van 8 jaar oud.
Genaamd Nanova. [Me baasje noemd me vaak Nova]
Ik vind het leuk om door het bos te crossen,
en springen kan ik ook. [Alleen me baasje niet Tong uitsteken]
Als je meer wilt weten over mij, stuur me eigenaar maar een pb Haha!
Hoefjes en een lik van Nanovaa DoeiDoei

Tiamo_Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:40

Haloo ik ben Odin,

Ik hou van appeltjes, worteltjes, broccolie en alles wat eetbaar is Pling
Ik sta samen met mijn vriendje Ti amo in de wei. We kunnen niet zonder elkaar! (tot ergernis van mijn baasje) Dressuur rijden vind ik best leuk, als ik maar niet aan de teugel moet. (gromm)
En soms ga ik mijn baasjes pesten door heel hard weg te rennen! Maar verder ben ik wel lief hoor Bloos

Hoii ik ben Ti amo star

Ik vind het erg leuk om als mijn vriendinnetje Odin moet rijden heen en weer te rennen en te bokken, om zo het hele land om te ploegen Duivel Ik hou ook heel erg van appeltjes en worteltjes, maar ik vraag me al hoe Odin de rest naar binnen krijgt.. Ik ben heel braaf tijdens het rijden en ik kan heel mooi lopen Pling.

Nou, dat was het weerr ..

Hoefjes en likjes (met broccolie en appelkwijl Haha! )

Odin & Ti amo

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:45

ff offtopic:
jij bent een vriendinnetje van iris Tong uitsteken

_Lisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:40

ha ha, op dat iedee had ik nooit gekome om je paard voor te stelle. Vingers aflikken
ik vind het een erg leuk iedee Pling

_Lisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:51

nou hier komt die dan,

hallo ik ben impression een 6 jaarige ruin Pling
ik hou ook van alles wat eetbaar Vingers aflikken is ik sta samen met 2 andere vrientjes van me in de wei *LOL*
ik hou heel erg veel van springen Haha! en iets minder van dressuur als ik er geen sin in heb ga ik namelijk rennen [heel hard] maar goed verder ben ik wel lief Lachen
behalve als er een andere pony naar buiten mag dan breek ik mijn stal af Boos! tot ze me naar buiten laten Pling

groetjes een lief paardtje impression

Michael_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:39

Oké Oké ik doe ook even mee... Haha!

Hallo, ik ben El Rainbow! Ze noemen mij Remi (vraag me niet hoe ze erbijkomen?!) en ik ben een Welsh merrie van vier jaartjes jong.
Ik sta bij een handelaar, best een aardige vent!
Ik wordt gereden door Michael, maar hij verteld mij altijd dat ik heel ondeugend ben. Lachen
Maar als ik wat braver wordt, word ik verkocht.
Hopelijk naar een heel lief klein meisje die een beetje goed kan rijden Lachen
Ik hou ontzettend veel van springen! En dat kan ik ook wel een beetje goed! Haha!
Dressuur kan ik ook wel een beetje, maar springen ben ik altijd heeel enthousiast over!

Groetjes El Rainbow

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:45

Hallo Haha! .
Ik ben Katie, een 3jarige Fries, TimexMelle, op de keuring heb ik 2de premie + Ster behaald, maar dat was te verwachten natuurlijk, ik ben een mooooi paard, al zeg ik het zelf.
Verder houd ik erg van gezelligheid, veel aandacht, wandelen, lekkere paardensnoepjes, kruidige muesli en fruit. Daarvoor mag je altijd op bezoek komen.
Ook ben ik al twee maanden drachtig van Lolke, een erg mooie hengst .
Dat was het wel. Dáág.

Rufus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:20

hoooi ik ben Rufus S ( royal x fananda ) ik ben nu 14 jaar oud .. ik heb samen met mijn baasje een startkaart vor de bixie wedstrijden maar de gewone startkaart komt eraan zo nu en dan ga ik mee met mijn baasje naar de pony club .. dat vindt ik altijd heel leuk .. Pling maar meestal gaat de andere pony ( mijn vriendinnetje ) mee naar de ponyclub .. genaamd ´nouschka ´ b+13 en bb + ?
nou dit was het verhaaltje over mij .. Vork

saan87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:42

aangenaam, ben een lieve newforest pony.van 15 jaar jong, genaamd chayenna maar me baasje noemt me saan Knipoog
door de bossen crossen vindt ik erg leuk , en springen , dressuur niet zow heb meer de aandacht aan de natuur dan aan me baasje Clown
mijn hobbys zijn eten en nog eens eten Knipoog , en soms wat mensen bang maken Duivel
hoefjes chayenna Knipoog

Mariskapony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:06

heej wij zullen ons ook ff voorstellen:

Ik ben Raisuli Sjamat Prince of the Desert maar noem met Sjahmat of matoo
ik ben 6 jaar en een NRPS en ik ben een ruin ik ben de baas van een kudde ( ja cker een kudde ) van 4 merrie's en natuurlijk mijn beste vriend een ruintje zorro ik ga nu even wat over hem vertellen:

Hij heet Zorro ( ik typ want hij is nog maar 1 jaar )
En is 1 jaar en een welsh ruintje ons baasje is vet dol op ons ( zegt ze )
Maar dat geloven we wel!

nou dat was het baasje komt eraan weg wezen dus toedeloe en hoefjes
van ons de stoere ruintjes!! ( en natuurlijk van de andere merrie's )

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:24

Haaai , ik ben Desprit d'escuro , m'n baasje noemt me Esprit , dat vind ze mooier en ik vind het goed Knipoog ze zegt ook vaak Sprietje tegen me Lachen ik ben 3.5j jong en ben een BWP, m'n baasje heeft me al vanalles geleerd. Ik krijg nu sinds een grote maand zo'n raar ding op m'n rug en een raar ijzeren whatever in m'n mond Tong uitsteken
ik vond/vind het nog allemaal een beetje raar Clown , maar m'n baasje zegt dat het normaal is Knipoog volgens m'n baasje doe ik het erg goed. De eerste keer toen ze op me zat dacht ik dat er een olifant op me zat Clown nee grapje Tong uitsteken Ik mocht ook al eens naar buiten gaan met m'n baasje op me en ik vond het allemaal heel leuk. Toen kwam ik in zo'n instelling terecht waar ze allemaal achter elkaar in een soort zand ding rijden. Maar al bij al vind ik het daar leuk , maar wel lastig Clown , dan na dat ik in dat zand ding gereden heb ga ik terug met m'n baasje op me langs de weg naar de wei waar ik sta.
Maar ppfff nu ik weet dat ik moet werken doe ik soms wel eens vervelend tegen m'n baasje.
Als ik moet rijden en ze legt dat zadel op me ( ik ben er ondertussen al achter gekomen dat dat raar ding een zadel is Clown Haha! ) dan vind ik dat niet zo leuk Boos! , maar eenmaal het erop ligt ben ik weer braaf Schijnheilig , als ze dan wil dat ik wat vlugger ga lopen dan vind ik het wel leuk.Sinds vanmorgen sta ik in de instelling waar je in het zand rijd. maar wel in de weide niet in zo'n rare kleine ruimte , dat zou ik niet willen! Vanmorgen dacht ik dat we op wandel gingen dus ik was super blij , maar toen ik toekwam in de instelling werd ik afgezadeld en ging m'n baasje me in de wei steken... Bloos! , ik wou niet ! ik wou terug naar de wei waar ik stond met m'n halfbroer! Maar ik had m'n baasje horen zeggen dat we van de wei moesten waar m'n halfbroer ook staat, dus voorlopig moet ik in de instelling staan! Boos! , nou ik ben dan toch maar in de weide gegaan! En der stonden nog andere paarden in maar die ken ik niet ! , en OOja mijn groootste vijanden stonden ook in de wei !!! ... KOEIEN Koe ik vind die beesten zooo eng , met hun rare aftekeningen , en hun rare geluiden : MuuUuuh , ik ben er zoo bang van ! Maar nu ik in de wei sta mag ik wel niet meer bang zijn! Ik moet nog allemaal wennen aan de andere paardjes en aan die rare koeiebeesten, maar ik zal vast wel een vriendje hebben in de wei bij die instelling! Morgen komt m'n baasje naar me toe en gaan we rijden in dat zand ding Tong uitsteken en dan ga ik terug in de wei. Volgende week doe ik ook mee aan een kamp ofzo..Ik weet echt niet wat dat nu weer wil zeggen... achja ik zal wel zien Knipoog Zo nu ken je me een beetje Haha!

haha , net een verhaaltje Clown , tis een beetje lang uitgevallen Tong uitsteken foto's in me profiel Haha!

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:37

hai hai mede hoefgenoten Clown

ik ben d-jee ik ben een 4 jaar oud en ze noemen mij een tinker
mijn hobby is eten eten en nog eens eten Haha!
ik vind leuk om met mijn vrouwtje te rijden over het strand en door de natuur als ze op me zit Knipoog
ook hangen ze geregeld iets achter me met 4 ronden dingen Cool
dan moet ik die trekken en doen we allerlei leuke dingen zoals tussen van die oranje dingen doorlopen
zo snel mogelijk en dan niet de balletjes eraf proberen te gooien Vork
en ook wel een iets met ringen die in de lucht hangen die ze dan proberen te pakken met een lange stok Clown
als ze die dan raak hebben juigen ze heel hard Clown
er staan ook heel veel mensen dan te kijken naar ons Bloos
mijn vrouwtje heeft dan ook zo'n gekke lang iets aan met iets op haar kop Clown staat wel mooi hoor maar als ze op me zit dan heeft ze dat niet aan Pling
soms moet ik ook heel netjes lopen met dat ding met wielen achter me
dan word ik ook helemaal gewassen en droog geblazen bij mijn sokken met iets waar warme lucht uit komt vind ik erg lekker Tong uitsteken
dan zie ik er heel mooi uit Haha! daar krijg ik dan soms een lintje voor aan mijn hoofdstel
vind ik ook wel leuk om te doen Knipoog
en mijn baasje heeft 2 hele leuke mensjes die ook wel op mij zitten dat is ook leuk om te doen
en ik heb nog vrienden in de wei waar ik mee speel en ren
zo nu weten jullie ook wie ik ben Clown
er staan in mijn vrouwtjes profiel heel veel foto's van mij

hoefje van d-jee

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:45

hiiihiii..
ik ben Pepper, en ik ben 7 jaartjes jong Lachen
soms doe ik als of ik 3 ben, want dan ga ik expres lekker overal van schrikken ( moeten jullie ook doen collega's! Tong uitsteken )
ik hou heel veel van eten en mijn baasje noemt mij dan ook wel is een vuilnisvarken..Knipoog jaja dat is een vuilnis bak- en varken ineen..Tong uitsteken
ik hou ook wel van dressuur, maar dat is denk ik meer omdat me baas dat vaak wil..want ik spring veel liever, maar mijn baas vind dat gelukkig ook heel leuk, en daarom gaan we in Oktober onze 1e springwedstrijd doen! ( ik hoop dat ik mijn baasje dan in het zadel kan laten Tong uitsteken)
nou dat was het..
hoefjes!