Brief aan Ellende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foktlover

Brief aan Ellende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 20:14

Hallo Ellende,

Als permanent gebande bokker heb ik de hele rel rondom het hacken van het modforum natuurlijk op de voet gevolgd.

Al enige tijd geleden zijn de bestanden die men op het modforum aantrof, mij via msn toegestuurd. Wat ik al heel lang vermoedde bleek waar te zijn: de moddies overtreden zelf vrijwel alle door hun zelf verzonnen regeltjes.

Toen ik jouw beginpost las van het topic op forumzaken aangaande aangaande kwestie, kon ik het dan ook niet laten om te reageren.

Volgens jou zijn de uitspraken die uiteindelijk op bokt terecht gekomen zijn "volledig uit zijn verband gerukt". Echter ben ik zelf van mening dat bepaalde modarators uitspraken hebben gedaan die absoluut niet door de beugel kunnen en op geen enkele manier gerechtvaardigd kunnen worden.

Ook zouden volgens jou de persoonlijke omstandigheden van gebruikers op het modforum gezet worden, omdat men daar dan rekening mee kan houden bij het uitdelen van bans. Naar aanleiding van deze uitspraak vraag ik mij het volgende af:
In hoeverre heeft het speculeren over de seksuele geaardheid van gebruiker only_Tom bijgedragen tot het bepalen van zijn straf? Zijn dit soort zaken uberhaupt relevant als een gebruiker zich misdraagt?
Bovendien zie ik op jullie forum niet terug dat de vermeldde info wordt "meegenomen" in de beoordeling. Het lijkt eerder op een zooitje beledigingen en ongegronde speculaties die in bladen als "Story" niet zouden misstaan.
Ook meent Sjoert dat het omhoog dragen van een kraagje een aanwijzing is dat iemand homo zou zijn. Ik vind dit een grove belediging jegens de paardenwereld, het omhoogdragen van een kraagje is "bij ons" immers een veel voorkomend verschijnsel. Wat doet iemand met zo'n beoordelingsvermogen en kennis van zaken op een paardenforum?

Jij meent dat er op het modforum gerust beledigd kan worden, omdat de kans dat de personen die jullie bespreken dit toch niet zullen lezen. Ik begrijp echter niet hoe jullie objectief een oordeel kunne vellen over een gebruiker, aan de hand van zo'n lijst beledigingen? Dat de gebruiker die op het modforum besproken wordt zelf dingen heeft gezegd als "ik vind mod X g**l en mod Y een eikel" vind ik geen rechtvaardiging om zelf ook in die trant verder te gaan. Jullie zouden daar juist boven moeten staan, in plaats van zelf te gaan beledigen en gevoelige privékwesties van de desbetreffende gebruiker op het forum te gooien.

De mensen die de onthullingen van het modforum op bokt hebben gezetdoen dit volgens jou om het functioneren van de mods in een kwaad daglicht te stellen. Natuurlijk zit hier een kern van waarheid in, maar vind je zelf niet dat dit ook enigszins terecht is? Wat jullie schrijven over gebruikers is beneden alle maat. Als jullie je fatsoenlijk hadden gedragen of het modforum hadden die kopieen ook geen rel kunnen veroorzaken.

Het doet mij deugd dat de vermoedens die ik al sinds enige tijd heb jegens bepaalde moderators van www.bokt.nl bleken te kloppen. Machtsmisbruik en hypocretie van de bovenste plank zijn jullie handelsmerken.

Wellicht is door het overmatig uitdelen van bans de beveiliging op een wat laag pitje komen te staan. Uiteindelijk doet bokt zichzelf de das om.

Met vriendelijke groet,

Pindakaas

Bron: www.fokt.nl
ik ben benieuwd wat ze ermee doen, Voor de duidelijkheid ik ben pindakaas NIET

Eline

Re: Brief aan Ellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:19

Ellende heeft deze brief per email ontvangen en al een eerste reactie teruggestuurd.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:23

Een persoonlijke mail naar Ellende hoeft i.m.o. niet op Bokt geplaatst te worden.

Daarbij komt nog dat je hier weinig mee zult bereiken.
Diegene die hier niks van weten zullen niet snappen wat er gebeurt is en waar het op slaat.

Of het nou fout is of niet wat de Mods doen (hebben gedaan).

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:24

Vind dat de gebruikers zo onderhand wel het recht hebben hoor, om te weten wat er gaande is... Wanneer de mods denken boven ons te staan, moeten ze zich vooral zo laag gedragen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:25

Bron Fokt.nl? Wtf?

Kan Fokt.nl hier ff eruit blijven?

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:26

Sizz schreef:
Een persoonlijke mail naar Ellende hoeft i.m.o. niet op Bokt geplaatst te worden.

Nu worden er misschien conclusie getrokken die niet juist zijn...

mee eens

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:26

Hmmm ben wel benieuwd wat er gebeurd is?

Kunnen hier linkjes geplaatst worden dan???? Dan is meteen maar ook iedereen op de hoogte die dit weten wil toch?

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:27

Randy01 schreef:
Hmmm ben wel benieuwd wat er gebeurd is?

Kunnen hier linkjes geplaatst worden dan???? Dan is meteen maar ook iedereen op de hoogte die dit weten wil toch?

De persoon die dat doet heeft een ban aan de broek hangen Knipoog

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 20:28

Siets schreef:
Vind dat de gebruikers zo onderhand wel het recht hebben hoor, om te weten wat er gaande is... Wanneer de mods denken boven ons te staan, moeten ze zich vooral zo laag gedragen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds vaker hoor dat mods te snel reageren, of te hoge straffen geven. Of andere dingen die niet zouden kloppen. Naar aanleiding van deze brief ben ik ook wel benieuwd wat er nu aan de hand is.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:17

Bij mijn vorige bericht had een slotje moeten zitten, maar daar kwam een databasecrash tussendoor. Het heeft geen zin de discussie van gisteravond nog eens te herhalen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:18