Smilies&Kleurtjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Smilies&Kleurtjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 01:23

De smilies in mijn profiel doen het niet? Hebben meer mensen hier last van en kan ik hier iets aan doen of wordt daar aan gewerkt? Lachen

Alvast bedankt!

Oja, en waar zijn de kleurtjes voor je letters gebleven?

MSQuincyTE

Re: Smilies&Kleurtjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 01:49

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 07:10

Ik wil het ook weten van die kleurtjes maar ik ga geen 74 pagina's doorbladeren..Tong uitsteken

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 07:16

De kleurtjes zijn ook ff weg Knipoog Verstoppertje aan het spelen Lachen Als je codes voor kleuren zoekt kan je die bekijken als je je onderschrift gaat aanpassen Lachen

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 07:57

De kleurtjes blíjven ook weg. Althans in de vorm van aanklikhokjes om het makkelijk te maken. Wil je persé kleur, dan kun je dit doen door [color=...] [/color] te typen rond je tekst.
Voor de puntjes kan je dan of een colorcode invullen (bv #FF0000, je kunt die codes vinden in het UCP bij je profiel/onderschrift - daar staan de kleurvakjes nog wel) of gewoon red, green, blue etc.

Reden voor dit beleid is dat er toch weer regelmatig mensen zijn die geen maat weten te houden, en dan hele lappen tekst in vrijwel onleesbaar zachtroze en dan liefst ook nog italic typen.

Nota bene: in de boktregels/FAQ staat dat het niet de bedoeling is teksten in kleur te typen. Een enkel woord benadrukken mag, maar kan net zo makkelijk door te onderstrepen of vet te maken.

De smileys wordt idd aan gewerkt.

Ik zet hier een slotje, omdat dit al gemeld is in het centrale topic.