Ik zal me bij deze ook maar voorstellen. Mijn naam is Mariska en heb een (ruim) 4 jarige merrie. Ik heb haar al vanaf dat ze 7 maanden was, heb haar zelf opgevoed en ingereden. Ik ben apetrots, want ze is een geweldig paard geworden, zo braaf en zo lief, vol vertrouwen en plezier!!!! Echt super!!!
Ze is een kruising tussen een fries (vader) en een welsh/arabier (moeder): aparte verschijning is ze wel!!!!!
Ik met nog wel even uitvinden hoe dat allemaal werkt op BOKT.NL maar ik vind mijn weg wel.
Foto's kun je neerzetten bij " In The Picture " Je moet de foto's eerst uploaden op bv photobucket en dan kun je kopieren en plakken!!! In de praktijk is het makkelijker, ik weet niet of ik het helemaal goed heb uitgelegd, is lastig om het op te schrijven haha!! xxx
Ja dat kreeg ik eerst ook niet. Die foto,s plaatsen is echt niet moeilijk meer als je het een keer hebt gedaan en ik ben eigenlijk helemaal niet goed in dat soort dingen, maar is me toch gelukt haha!! Succes ermee. xxx
Dank je wel allemaal......!!! Ben zelf ook apatrots. Kennen jullie dat gevoel ook dat toen je jong was en altijd zat te zeuren om een eigen pony/paard maar dat noooooooooooooit kon...... Sinds ik het huis uit ben....ja...meteen een paard aangeschaft...een veulentje wellenswaar...maar toch mijn eigen!!