Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke24 schreef:Ik heb al maaaanden een ongelezen bericht staan wat ik niet kan openen of verwijderen. Heb al vaak aan de moddies gevraagd, maar ze doen er schijnbaar niks aan! Of ze kunnen er niks aan doen, maar dit is niet prettig nee.
ikke24 schreef:Nee degene die het me gestuurd heeft heeft het al verwijderd voordat ik het gelezen heb, dus het bljft bij mij ongelezen staan. Box is niet vol en andere berichten kan ik gewoon lezen.En na al die keren bokt vernieuwen gaat het niet weg....
ikke24 schreef:Nee degene die het me gestuurd heeft heeft het al verwijderd voordat ik het gelezen heb, dus het bljft bij mij ongelezen staan. Box is niet vol en andere berichten kan ik gewoon lezen.En na al die keren bokt vernieuwen gaat het niet weg....
Nancy_ schreef:ikke24 schreef:Nee degene die het me gestuurd heeft heeft het al verwijderd voordat ik het gelezen heb, dus het bljft bij mij ongelezen staan. Box is niet vol en andere berichten kan ik gewoon lezen.En na al die keren bokt vernieuwen gaat het niet weg....
Selecteren -> naar onder ->> alle geselecteerde berichten verwijderen.
Citaat:Ik word ook heel vaak uitgelogd. Ben je gelijk de tekst kwijt die je had getypt. Heel irritant