Concept bericht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Concept bericht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 13:23

Misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen... Ik poste (of althans, probeerde) een bericht op het voorpagina nieuws, het betreft het topic over het aangereden paard. Ik typ mijn berichtje, druk netjes op verzenden dacht ik, en ik krijg een melding dat mijn bericht zou zijn opgeslagen als concept bericht. Vervolgens is mijn bericht dus niet aan het topic toegevoegd en heb ik geen flauw idee meer waar het is gebleven.

Nu heb ik in elk topic, als ik wil reageren 4 knoppen staan: Voorbeeld, verzenden, opslaan en annuleren. Ik draai hier Safari. Ligt dat daar aan?

En heeft iemand enig idee waar die 'concept berichten' dan blijven.....? Verward

slimmerik

Re: Concept bericht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 13:47

Geen idee. Net als hier kun je gewoon posten op voorpaginanieuws. Heb het net gedaan zelf.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 23:49

waarschijnlijk druk je dan per ongeluk op opslaan ipv verzenden.

maar waar ze blijven...
kan ze zo snel ook niet vinden :/

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 01:08

Ik heb een saved messages folder. Komen ze daar niet in terecht?

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 07:37

IK heb het ook even geprobeerd. Fairie, in je UCP en dan onder Overview staat ook een kopje bewaarde concepten. Daar staat je reactie onder.

De conceptfunctie is er ook voor een pb. Maar dan komt het te staan onder: Priveberichten en dan PB concepten.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 03:50

Tof! Thnx Siempie! Ik heb hem nu verwijderd. Hihi weer wat geleerd.

Ja Ellende, ik had ook op opslaan geklikt maar toen het net was gebeurd had ik dat niet in de gaten, en was behoorlijk verbaasd Haha!
En ik weet nu ook inmiddels dat het niet aan Safari ligt, die extra knop. Ik heb hem met IE uiteraard ook. Hihi voel me behoorlijk blond nu Blond