Gebande persoon krijgt geen mail?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Gebande persoon krijgt geen mail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 20:02

Hoi,
Ik heb vorige week iemand op bokt een mail gestuurd, maar diegene is een maand verbannen.
Op bokt kreeg ik steeds snel weer antwoord op mijn pm's, krijgt zij de mails niet die ik via bokt verstuurd heb, of moet ik er maar van uit gaan dat ze op vakantie is?

Bas232

Re: Gebande persoon krijgt geen mail?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:20

Je kan geen mails via bokt versturen.
Als je bv een antwoord wilt geven op een bokt email, dan gaat die nergens heen.
Je moet echt de email van dei persoon kennen.
Kijk maar eens goed naar het adres waaronder bokt emails verstuurd, da's NOREPLY@BOKT.NL oftewel, het werkt niet.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:22

Ik weet niet hoe dat bij jou zit bas, maar ik kan iemand een mail sturen via zijn account van bokt.
Sterker nog, ik krijg ze ook bij grote regelmaat Lachen

Dus om even een antwoordt te geven op de vraag: Ik weet het niet, het zou allebei kunnen Lachen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 20:23

Het was geen antwoord op een bokt mail Lachen
In een profiel staat er wel eens (of altijd?) zo'n knopje van mail, daarmee heb ik een mail verzonden.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:36

Je kunt via bokt een mail sturen als je, je email adres hebt ingevuld.
Dat heeft neit iedereen daardoor kun je niet naar iedereen een mailtje sturen Lachen.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:47

Normaal kan je via een forum enkel mail sturen naar gebruikers en verder niet.
Mocht zo'n gebruiker gebanned zijn, dan kan het goed zijn dat die mail er ook niet uit gaat.
Het is echter NIET zo dat je zomaar kan mailen naar Jan en Alleman, want dat gaat zeer zeker niet.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:07

Bas232 schreef:
Normaal kan je via een forum enkel mail sturen naar gebruikers en verder niet.
Mocht zo'n gebruiker gebanned zijn, dan kan het goed zijn dat die mail er ook niet uit gaat.
Het is echter NIET zo dat je zomaar kan mailen naar Jan en Alleman, want dat gaat zeer zeker niet.

Alleen als iemand zijn of haar e-mail adres heeft opgeslagen, en het onder je bericht staat bij pb en profiel..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:06

Iedereen heeft een mail in diegenes profiel staan, hoe heb je dan activeringsmail ontvangen?? Haha!

Maar dat terzijde, als je een mail naar een bokker stuurt, ziet de bokker je mailadres gewoon staan ergens in de mail. Dus dat is de probleem niet.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:16

Kijk onder je onderschrift. Daar staat: profile PM en email. Maar dat email staat niet bij iedereen. Dus kun je alleen naar diegenen mailen (via bokt) die dat hebben.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:55

Je kan zeker weten via bokt iemand een email sturen.
Idd Cookies, gewoon via de knop email onder elk berichtje. Bokt verstuurd dan de email naar de desbetreffende persoon, zonder dat degene die de email stuurt je emailadres weet.

Hoe dat zit met gebande personen zou ik niet durven zeggen...
Of werkt deze functie op dit moment gewoon (nog) niet?

Edit: deze functie kun je uitzetten in het UCP
Laatst bijgewerkt door Ranja op 18-07-06 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:57

Ranja, het werkt wel op dit moment.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:16

Iedereen moet bij aanmelden een emailadres opgeven, anders kan je geen activeringsmail ontvangen. Dat is 1. Haha!

Je kunt echter in je UCP aangeven of je dat emailknopje wilt activeren, maw, of anderen jou mail mogen kunnen sturen. Als dat op nee staat kun je zo iemand niet mailen. Je kunt ook nog apart aangeven dat je geen mail van het beheer wilt ontvangen. Dat is 2.

Bokt stuurt, als je iemand wilt mailen en bij die iemand staat geactiveerd dat mailen kan, een standaardbericht waarin aangeven wordt wat jouw emailbericht is. (De volgende bokker [jouwnaam] heeft jou een mail gestuurd. Als deze mail een schokkende of beledigende inhoud heeft meldt dit dan aan... bla bla bla, iets dergelijks, en dan volgt jouw mailbericht)
Het antwoordadres op dit standaardbericht staat op jouw eigen emailadres ('vermomd' als noreply@bokt.nl - zodra de ontvangende bokker op reply drukt komt dus jouw emailadres in beeld), en het adres van de bokker aan wie je de mail stuurt is niet zichtbaar. Pas als de ontvangende bokker gaat antwoorden wordt diens mailadres óók zichtbaar als die mail bij jou binnenkomt, en zitten jullie in het gewone 'mailcircuit'.

Het zou kunnen dat bokt dat standaardbericht niet verstuurd aan gebande bokkers. Dat zou ik moeten navragen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 14:12

Super Ibbel!
Dat was mijn vraag Knipoog