Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madacha schreef:Het kan zijn dat wordt gezegd dat gezien de persoonlijke omstandigheden van Nickyu haar OWs worden teruggetrokken, maar Natasha leefde onder zowat dezelfde persoonlijke omstandigheden.( ziekte)
Nerwen schreef:
Dat van nickyu snap ik trouwens ook niet, was me wel opgevallen. Waarschijnlijk hebben de mods besloten haar een minder zware ban te geven n.a.v. haar vergrijp?
Of het is een fout.
natasja50 schreef:Dat zou dan niet eerlijk zijn want juist het aantal OW's bepaald de duur van de ban dus de hoogte van de straf. Gaan ze nu de vergrijpen nog ondergraderen (is vast geen goed nederlands woord) dan is het einde zoek.
Ik vind dat Nickyu alsnog een maand geband moet worden toch??? Of ook Natasha's ban moet ingetrokken worden.....
(en doe die van slimmerik dan ook maar)
madacha schreef:Ik kreeg met 1 OW , geen UWs oid een ban van een week, eerst een permanente, maar die werd omgezet in een week.
madacha schreef:@ Nerwen Mijn vergrijp ( iets wat overigens niet heeft plaatsgevonden) geeft aan andere Bokkers 1 ow, dus een ban van een dag.
Bij mij staat geen ow achter mijn naam, ga maar kijken.Toch kreeg ik een week.
KiWiKo schreef:getver worden jullie niet helemaal ziek van jezelf?????
ik ga maar effe temmen,
KiWiKo schreef:getver worden jullie niet helemaal ziek van jezelf?????
ik ga maar effe temmen,
KiWiKo schreef:nee hoor, want als het pietje puk was geweest dan had je dit topic niet geopend