Sticky's op EA voor de Belgjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Sticky's op EA voor de Belgjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 15:27

Bij 'te koop' is er een sticky om de Belgische advertenties te categoriseren zodat ze onder de Belgen zelf makkelijker te vinden zijn.

Misschien is het een idee om bij elk "subforum" van EA, vooral vb. Verzorpaarden, zo'n sticky te maken, gewoon om het net iets simpeler te maken. Als je naar een verzorgpaard zoekt, lijkt het me moeilijk om dat als Belg in België te vinden, omdat alle regio's voluit in de titels vermeld staan en soms weet je niet eens of een bepaalde regio in België ligt of niet Haha!

Wat denkt menig Bokker hierover?

Liene

Re: Sticky's op EA voor de Belgjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:55

Vind ik een erg goed gedacht Knipoog

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:09

Akkoord hoor Ja Bokt is er toch voor iedereen? Lachen

Laure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:29

Ook akkoord, zo denk ik dat het veel overzichtelijker is als je een paard zoekt uit Nederland of uit België.
Ik ben dus voor.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:01

Akkoord. Ja
Zou erg handig zijn!

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:40

Akkoord!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:57

Akkoord! Zou idd veel handiger zijn Lachen

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 16:03

Zo als je ziet in het topic staat er : Aangezien de verzendkosten voor Belgische bokkers behoorlijk hoog kunnen zijn dit sticky. Iedere Belg die een advertentie op EA heeft staan kan een link plaatsen naar zijn of haar advertentie. Reacties graag in die topics zelf, anders wordt het te onoverzichtelijk.

Dat betekent dat er dus ook andere advertenties alles voor paarden gemeldt mogen worden. Zo sticky is er in feite al, alleen niet per forum.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 16:07

Maar kan dat er ook niet voor zorgen dat Bokkers daar niet opkomen dat daar ook dingen in kunnen staan? Stel dat je hier op Bokt eens komt kijken voor een verzorgpaard in België. Je zoekt je te pletter in het forum maar vindt niets. Je komt toevallig niet bij het te-koop-alles-voor-paarden-forum en hebt het sticky daar dus niet gezien... Bovendien lijkt het echt alsof mensen alleen maar denken dat je voor te-koop-spullen daar iets mag zetten...

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:25

Tieneke schreef:
Maar kan dat er ook niet voor zorgen dat Bokkers daar niet opkomen dat daar ook dingen in kunnen staan? Stel dat je hier op Bokt eens komt kijken voor een verzorgpaard in België. Je zoekt je te pletter in het forum maar vindt niets. Je komt toevallig niet bij het te-koop-alles-voor-paarden-forum en hebt het sticky daar dus niet gezien... Bovendien lijkt het echt alsof mensen alleen maar denken dat je voor te-koop-spullen daar iets mag zetten...

Vooral ivm verzorgpaarden steekt het me tegen.
Ik zoek me suf naar Belgjes

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 22:28

Inderdaad Haha! Daarom haal ik VP ook telkens aan als voorbeeld, dat is gewoon niet te doen als Belg.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 23:34

Het zou wel handig zijn maar zo vaak staat er op VP niet iets hoor, ik ben fervent Bokker en hou dus bijna alle fora bij uit pure nieuwsgierigheid. De andere EA lopen al niet zo heel erg hard.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 23:43

Maar net om die paar dan te bekijken kan zo'n sticky handig zijn. Hoe minder er anders zijn, hoe minder vlug je ze zal tegenkomen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 22:39

Hoeveel extra kost het om iets naar Belgie te versturen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 23:40

Ik heb van de week een rijbroek van Belgie naar Nederland verstuurd voor 7,80 zonder prior en niet aangetekend.

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 12:45

Giloni kijk hier eens: viewtopic.php?p=17116977#17116977. Daar wordt deze vraag al gesteld. Dat heeft namelijk niets met dit topic te maken.

Ontopic: Ik zal vandaag alle oude links uit het topic verwijderen zodat er alleen nog maar recente links instaan. Het vervelende van sticky's is dat het zeker op EA er voor zorgt dat er minder advertenties op één pagina zichtbaar zijn. Daarom het liefst maar één sticky. Het gaat momenteel niet hard daarmee, maar wellicht komt het ook doordat men er niet mee bekend is. Ik zal er voor zorgen dat het in de Charters komt te staan van elk EA forum dat dit centrale topic er is en er zal een melding komen in het BBB van juli zodat er nog eens extra aandacht aan wordt gegeven.

Ondertussen kan ik jullie het advies geven jullie advertenties in het sticky te vermelden. Mocht het dan echt storm gaan lopen, kunnen er nog altijd meer sticky's worden aangemaakt. Daarnaast zijn we ook bezig om een nieuw systeem voor EA te ontwikkelen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-06 12:47

Ok Siempie! Lijkt me een goede oplossing Haha!