Misschien trap ik een open deur in, en is dit probleem allng bekend bij jullie, maar ik vermoedt dat het duitse woord "poedersuiker" in de url in rijtuigenbouwerslijst(forum aangespannen rijden) de censuur triggered , hierdoor werken de betreffende links niet.
Simpel, je gaat naar je User-Control-Panel -> Voorkeuren -> Bekijk berichten -> Sta woord censurering toe op neen zetten en voilá....je kan de echte bedoeling lezen
Ik vind die censuur zo kinderachtig. Kütschen type ik tegenwoordig zo. Maar KÜT ook Zo weet iedereen wat ik bedoel, maar dat neemt niet weg dat het super irritant is die censuur....
Het is gewoon lüllig als je naar een keurig site wilt verwijzen en dan komt er ineens poedersuiker in de link te staan, terwijl het kütschen moet zijn. Zo wordt verwijzen naar een interessante site wel heel ingewikkeld. De link moet je eerst bewerken voor je er wat mee kunt, het lijkt met toch niet dat dit de bedoeling van de censuur is. Gewoon niet ingewikkeld doen over het woord küt lijkt me een stuk practischer
In een censuurlijstje kun je woorden uitsluiten. Dat zal Bart ongetwijfeld best een keer willen doen. Het staat echter absoluut niet hoog op z'n prioriteitenlijst, zoals jullie kunnen begijpen.