Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ze hebben de reden van de ban dus aangepast, maar...
Je mag toch inloggen op de pc van een ander, dat is mij per pb bevestigd
Kennelijk geldt dit alleen, helaas, niet voor iedereen.
Hoe eenduidig is het beleid van bokt?
Ann schreef:Moeilijke situatie, ik begrijp jouw standpunt en ben het er ook wel mee eens. Maar kan ook begrijpen dat het overkomt op de moddie's alsof Natasha op het account van Madacha zit te bokken, en dit lijkt me heel moeilijk te controleren.
Ann schreef:Bas232 zijn oplossing vind ik op zich heel redelijk![]()
Maar punt is dan natuurlijk weer, dat Madacha misschien wel met toestemming Natasha gebruik heeft laten maken van haar account, en dat vind ik dan weer niet oke
Ann schreef:Dat is meestal het geval met dergelijke gebeurtenissen![]()
Wij zijn er niet bij geweest en weten niet zoveel als de moddie's. Blijft over dat men moet vertrouwen op de beslissingen van hen, of de bemiddelaars kan inschakelen als men het niet eens is met een beslissing.
Apple schreef:Betrokkenen kunnen contact opnemen met Sterre.
Bas232 schreef:Ik vind het ook een beetje vreemd hoor, want Madacha heeft haar registratie sinds: 09-11-03 11:26
Permanent lijkt me toch wel wat veel van het goede.
Waarom niet gewoon aan Madacha laten weten dat ze het beste haar passwoord te wijzigen en niet meer van hetzelfde IP gebruik te maken (lees de computer van Natasha)
Iedereen weet toch dat bv IE6 of Firefox wachtwoorden onthoud waardoor Natasha vermoedelijk misbruik kon maken.
Je kan bv Madacha toch een mail sturen met de vraag in te loggen op haar eigen computer?
En/of enkel een ban zetten op het IP(-reeks) van Natasha?
Bas232 schreef:Ik vind het ook een beetje vreemd hoor, want Madacha heeft haar registratie sinds: 09-11-03 11:26
Permanent lijkt me toch wel wat veel van het goede.
Waarom niet gewoon aan Madacha laten weten dat ze het beste haar passwoord te wijzigen en niet meer van hetzelfde IP gebruik te maken (lees de computer van Natasha)
Iedereen weet toch dat bv IE6 of Firefox wachtwoorden onthoud waardoor Natasha vermoedelijk misbruik kon maken.
Je kan bv Madacha toch een mail sturen met de vraag in te loggen op haar eigen computer?
En/of enkel een ban zetten op het IP(-reeks) van Natasha?
Ann schreef:Bas232 zijn oplossing vind ik op zich heel redelijk![]()
Maar punt is dan natuurlijk weer, dat Madacha misschien wel met toestemming Natasha gebruik heeft laten maken van haar account, en dat vind ik dan weer niet oke