Gister had ie het nog niet, maar als ik nu naar een ander onderdeel van het forum ga, een bericht wil plaatsen e.d. logt ie me uit en dan moet ik me op nieuw inloggen en vervolgens ook nog me bericht opnieuw typen. Wat kan ik hieraan doen? Zijn er meer met dit probleem?
Ik heb dit probleem ook.. ik dacht dat het aan gister lag toen mijn account weg was dat ik daarom vandaag nog daar last van had. maar ik neem aan dat jullie gewoon gister wel in konden loggen.
ik heb het als ik een pb wil lezen versturen en soms ook als ik een bericht plaats.
Ik wilde net een topic starten, maar zag dit topic al. Als ik mij aanmeld, en vervolgend naar een topic ga, ben ik inmiddels al weer afgemeld....
Ik kan dus niet normaal aangemeld blijven.... echt heel irritant. Ik kan niet overal komen, aangezien je on-aangemeld niet alle delenvan bokt "ziet". Niet normaal te bokken zo...!
hier het zelfde probleem. Ik typ een bericht en dan zegttie dat ik me moet inloggen en zo gaat dat keer op keer... (hoop dat dit berichtje wel word gepost! )