Idee: Vrienden / foeis categoriseren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roadracer

Idee: Vrienden / foeis categoriseren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 16:49

Ik vroeg me af of het mogelijk is om je vrienden / foeis in categorien in te delen. Met name voor vrienden lijkt het me enorm handig om zo bijvoorbeeld met een tag of iets dergelijks aan te kunnen geven vanuit welke context je iemand kent. Vooral handig als je veel mensen hebt en het een beetje overzichtelijk wilt houden.
Helemaal handig natuurlijk als dit dan gekoppeld kan worden aan een soort selectiesysteem, bijvoorbeeld: toon alleen iedereen van groep X.

Voor de "kenners": lijkt op het contacts systeem van gmail Vork

Maris89

Re: Idee: Vrienden / foeis categoriseren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 17:27

Ik zie het nut er niet van in? Ik heb alleen de mensen in mijn lijst die ik écht ken en die ik vaak PB'tjes stuur.

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 18:16

Maar als ik naar mezelf kijk, dan heb ik bijvoorbeeld ook mensen erin staan waar ik iets minder intensief contact mee heb, of mensen waar je de echte naam van kent, maar de boktnaam steeds van vergeet (oke, misschien komt dat omdat ik slecht in namen ben? Tong uitsteken ) Maar het lijkt mij dan handig als je in die gevallen even erbij kunt zetten hoe en wat...

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 19:17

Waarom zou je in bokt een soort agendabeheer voor jezelf willen? Daar heb je toch agenda/adresboek programma's voor?

Of, als je echt het hele telefoonboek van Amsterdam aan kennissen hebt, dan voer je ze toch in in een eigen databeest?

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 22:05

Rustig maar Tong uitsteken 't was maar een ideetje hoor! Daar is dit forum toch voor? Vroeg me gewoon af of er meer mensen waren die dit handig zou lijken!
En trouwens: ik heb inderdaad een eigen klein excelbestandje met bepaalde gegevens, juist omdat mijn geheugen niet altijd even goed is... Clown

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 07:43

Ik zie er ook niet echt het voordeel van in. Persoonlijk probeer ik mijn lijst met vrienden beperkt te houden, want dan kan iki nog eens onthouden wie ook al weer wie is. Knipoog

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 07:45

Het was ook niet aanvallend bedoeld, maar een (openbaar) forum lijkt me nou niet echt de plek voor het opslaan van privé informatie. In theorie is alle info die op internet staat door iedereen, ook door mensen met kwade bedoelingen, te pakken te krijgen. Dus dat zou ik persoonlijk nooit willen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 23:54

Eh... Is dat een veredelde MSN dan? Nagelbijten / Gniffelen
Ik vind het niet nodig in elk geval. Ik heb er niet veel in staan, ook geen behoefte aan. Degenen die ik er om wat voor reden dan ook in wil hebben staan er in.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:46

Ik geloof dat ik voor dat soort functies niet genoeg vrienden in m'n lijst heb staan, het zijn er iig niet zoveel dat ik niet meer weet waar ik ze van ken Haha!