Gisteren werd er door Runnigkawa een slot gezet op het topic Mijn paard flink gestraft omdat hij steigerde.. Zielig? Dit was omdat er commotie ontstond door nogal wat geblaat van een kind wat zich mengde in de discussie, verder waren het vooral volwassenen die serieus een onderwerp bespraken. Natuurlijk kwam er al snel een slotje op de discussie, Bokt-eigen zogezegd, zodat een aantal serieuze paardenmensen niet meer verder kunnen met dit onderwerp. Er is over het plaatsen van dit slot ge PBT en ook getemt maar tot mijn grote verbazing is er nu geen mod die ook maar het fatsoen heeft gehad ook maar iets van zich te laten horen. Daarom maak ik er een topic van. Jullie zullen dit vast wel weer met een rotgang verwijderen maar ik hoop het zo onder jullie aandacht te krijgen om het voorgaande topic weer open te krijgen. En zet er voortaan niet zo snel een slot op maar pak degenen aan die topics vervuilen en ik moet helaas concluderen dat dit toch weer een "Penny" was en nog een hele echte ook, want kreten zoals "duw maar in je reet" en "val dood" waren heel normaal bij die persoon van laat me niet lachen 14 jaar. Door dit soort pubers kunnen wij niet normaal een discussie opzetten en dat is wel wat me het meeste stoort. Hierbij graag jullie aandacht, m.a.w. slotje eraf, Penny weg, jullie weten wel welke en dan kunnen wij weer verder. Bij voorbaat dank.
Ik ken het topic niet, maar er zal vast wel een goede reden zijjn dat de mods dit topic hebben gesloten. Ik vindt zelf dat je dit naar een mod had moeten prive berichten. Nu lijkt het wel of het allemaal de schuld is van die mods. En als een meisje van 14 al zulke dingen zegt, waarom heeft het dan nog zin om verder met de discussie te gaan ?
Ik was gisteren ook verbaasd dat er geen actie ondernomen werd terwijl er volgens mij heel erg veel getemd is. Vermoed dat de mods druk zijn met het nieuwe Bokt en het gebeurd soms gewoon dat er niemand tijd heeft om slotjes te plaatsen omdat ze aan het werk zijn.
Natuurlijk kwam er al snel een slotje op de discussie, Bokt-eigen zogezegd, zodat een aantal serieuze paardenmensen niet meer verder kunnen met dit onderwerp.
Ik denk dat je dit zo ie zo niet op Bokt moet gooien maar zelf aan Runningkawa een reden moet vragen. Dat de mods niet 24/7 online zijn of bezig kunnen zijn met PB's beantwoorden lijkt me niets meer als logica..
Ik heb vrijdag gevraagd om een paar posts te verwijderen, maar dat is nog niet gebeurd. Ze zullen het wel druk hebben met die nieuwe indeling, maar bij mij gaat het om foto's en een link plaatsen zonder toestemming van de eigenaar van t paard. Zelf komt ze niet op bokt, dus ik regel het voor haar. Maar kom op he....doe es ff wat!! Wij willen niet dat de foto's en link op een openbaar forum staan, terwijl de dame die ze post, helemaal niks met het paard te maken heeft en ze zonder toestemming plaatst.
Ik kan niks doen, alleen maar wachten tot er hopelijk iemand iets doet....
Wanneer er een slotje wordt gezet kan je toch ook vragen of je een er een ander topic over mag beginnen en met de vraag of een mod de penny's op hun gedrag wil wijzen. Gewoon even een bp'tje doen naar de desbetreffende mod. Ze hebben het inderdaad vast druk met het nieuwe bokt.
Wat mij stoort is dat er door een aantal serieuze mensen een discussie werd gevoerd, hier mengde een scheldend kind zich in en toen besloot Kawa er een slot op te zetten. Er zijn mods over gepbt maar geen reactie. Die hoef ik hier verder ook niet, waar het mij om gaat is dat het slot er af gaat. De mod die het slot plaatste zou eerst zogezegd gezellig even lezen en dan het slot er af halen maar verder boeh nog bah, geen reactie, niks. Kijk een slot zetten is zo gepiept maar dan verder niks laten horen, ja lekker makkelijk!!! @Katja, er had geen slot op gehoefd, alleen er was een bokker die alles verziekte voor de rest. @Quellian, hoe lang je lid bent van Bokt maakt niks uit in deze. BTW ik vraag niet naar jullie meningen, ik doe dit alleen maar om aandacht te krijgen van een mod die het topic weer opent.
Je kan ook niet verwachten dat ze overal op stel en sprong zijn. Het topic met fouten op het "nieuwe" bokt al gelezen? Ik neem aan dat ze daar druk mee bezig zijn. Om nou meteen te gaan blaten hier vind ik erg overdreven. Bovendien is het al eerder gebeurd dat een topic even een tijdje op slot ging, zodat de moddies konden overleggen en daarna ging het later weer open nadat er maatregelen voor het topic waren genomen.
Ga zelf maar eens zo'n groot forum proberen "in line" te houden, en kom dan met zulk commentaar zou ik zeggen valt pittig tegen hoor, ik spreek uit ervaring
Je zit nog geen 3 maanden op bokt zie ik, en dan al zulk commentaar op het hele gebeuren? Ik vind de titel van dit topic erg overdreven.
Ik neem aan dat de mods een goede reden om het topic te sluiten anders sluiten ze het niet, neem ik aan. Sowieso, hoe kunnen wij hier nou een mening geven zonder dat we überhaupt weten om welk topic het gaat!
je hebt mij ge-pb't daarover en direct daarop heb je antwoord gehad. Dus geen mod die ook maar het fatsoen heeft gehad ook maar iets van zich te laten horen?? Sorry maar dat is niet erg netjes!
En snel een slotje? 19 pagina's word er over en weer gesteggeld
Mogen wij mods dat even bij lezen? En dan hebben wij mods ook nog een leven naast bokt. Dus nee, niet alles in een seconde gelezen. En overleggen wat we met een topic doen, ik doe dat niet 's nachts, dan slaap ik. En overdag ben ik ook geen fulltime mod. En heel toevallig de rest ook niet.
Dus dit topic gaat ook op slot. Want het andere topic is amper gesloten, dus dit lijkt mij erg overderen.
wat een drukte om niets zeg..... in dat topic werd in de laatste 3 pagina's gezeurd om een slotje en dan is het nog niet goed! Open een nieuw topic in de HK desnoods en stuur de mensen met wie je wilt discusieren een pb-tje
maar sorry, dit gaat nergens over... net alsof de mod's 24 uur per dag politieagentje kunnen spelen...