Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
row_bow schreef:Nee ik ook niet, vind het eigenlijk wel jammer, vond fotofun altijd wel leuk om te lezen en bekijken!
Missy schreef:josientjuhh schreef:als ik nu foto's van mij en mijn vriendinn oid wil plaatsen waar moet ik dat doen ? of mag dat nu niet meer ?
Nee het mag niet meer.
Je mag hier over je problemen naast paarden praten, over wat er in hte nieuws is, over je gezondheid, school, werk. Je kunt vragen welke koelkast het beste is, je grapjes kwijt en spelletjes doen. Je mag hier recepten uitwisselen, praten over leuke vakantiebestemmingen en films/boeken bespreken. Je kunt al je kunst kwijt en praten over je cavia mag ook.
Maar het moet wel een paardenforum blijven, dus FF moest weg
Missy schreef:Je mag over problemen naast paarden praten,gezondheid,school,werk.Spelletjes doen.Recepten uitwisselen,vakantiebestemmingen,films/boeken bespreken.Je kunst kwijt en praten over je cavia.Maar 't moet wel een paardenforum blijven,dus FF moet weg.
MoonChloe schreef:Ik zou het bij ENT plaatsen, het gaat toch immers over een artiest (of niet??)
MoonChloe schreef:Ik dacht dat 15 de maximum was?
Missy schreef:josientjuhh schreef:als ik nu foto's van mij en mijn vriendinn oid wil plaatsen waar moet ik dat doen ? of mag dat nu niet meer ?
Nee het mag niet meer.
Je mag hier over je problemen naast paarden praten, over wat er in hte nieuws is, over je gezondheid, school, werk. Je kunt vragen welke koelkast het beste is, je grapjes kwijt en spelletjes doen. Je mag hier recepten uitwisselen, praten over leuke vakantiebestemmingen en films/boeken bespreken. Je kunt al je kunst kwijt en praten over je cavia mag ook.
Maar het moet wel een paardenforum blijven, dus FF moest weg