Ik vindt dit 3x niks, en engels en ik kan niet op''mijn berichten'' kliken zodat ik de topic's kan zien waar ik gereageerd heb..Ik vindt dit 3 KEER NIKS!ik hoop dat dit nog wordt verandert....
Dit is meer dan 1000000 keer niks snap het echt niet En het ziet er ook hééééééééél raar uit hoe werkt dit
1. Hij is sloom2. Quote, profiel, pm knopjes zijn kruisjes3. Als je op de laatste pagina van een topic zit staan daar de berichten van pagina 1!4. Het werkt voor geen meter.Dit is echt niks
iSaBeLL schreef:ik snap er niks meer van kan het setjes topic ook al niet meer vinden Dat vind ik VRESELIJK!
Ik wil het oude bokt terug..... Het Setjestopic kan ik ook niet meer vinden, net als de Zitcompetitie en het Avatarmaak-topic...... HELP.
Je bent niet de enige...Meer avaterruimte viel mij ook al op, maar laat Bokt eerst maar normaal worden.
Dit is stomm Zijn er moderators of administrators online? Misschien kunnen ze uitleggen wat er aan de hand is en of dit zo blijft.Ik kan de huiskamer niet meer in(kan hem ook niet meer vinden)