Reactie op TeM's als email

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Reactie op TeM's als email

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 15:07

Een raar maar tamelijk irritant probleem is dat ik ongeveer de helft van de tijd reacties op mijn TeM per email krijg. Dit is extra vervelend aangezien het een email-adres is wat ik niet regelmatig uitlees, maar wat zo dus wel volloopt met overbodige mailtjes, terwijl het van de andere kant lijkt alsof er geen reactie is gekomen, en een verduidelijkende vraag ofzo dus ook niet aankomt.

Waar het niet aan ligt:
- vinkjes of ik wel of geen reactie wil hebben (dit staat altijd op de standaardinstelling, en ik weet inmiddels hoe zinnig het vinkje is )
- de persoon die de TeM afhandelt (zo heb ik vandaag van Maya zowel een pb als een mail gehad) Toch lijkt er enig verschil in te zitten, maar wat dat verschil precies is?
- de instellingen in mijn UCP (die heb ik niet veranderd en staan voor zover mogelijk overal op NO-MAIL)

Waar het wel aan ligt:

Dus als iemand de aandacht van Bart kan trekken of dit aan te passen is?

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:59

Ik heb er ook last van, in begin kreeg ik alleen maar mailtjes. En toen een lange tijd altijd een pbtje. Nu is het afwisselend, maar niet minder irritant!

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:11

Ik krijg ook altijd mailtjes, maar ik vind het niet irritant. Ik open mijn postvak minstens 10x per dag haha

Volgens mij kun je zelf nergens kiezen of je een mail of pb wenst te ontvangen, of wel?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:23

Ik zet altijd neer, geen reactie svp. Dam krijg je dat ook niet.

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:14

je kunt gewoon in te teM neerzetten of je een reactie wil of niet

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:56

NieneWiep schreef:
je kunt gewoon in te teM neerzetten of je een reactie wil of niet

Idd, doe ik ook altijd. En werkt goed.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:44

Maar als de moddies heel veel TeMs krijgen over 1 topic, dan lezen ze niet al die TeMs, maar dan sturen ze 1 reactie aan iedereen tegelijk. Dan kan het toch zo zijn dat ze dan jouw TeM niet hebben gezien, waarin staat dat je geen reactie wilt?

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:32

Moest toch wel ff lachen om dit topic van een exmod.
Ik stond ooit te kijken toen ik een pb kreeg, ben mailtjes gewend.

Manou

Re: Reactie op TeM's als email

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:22

Ik heb er geen probleem mee dat ze als mail komen, want ik kan niet zo goed overweg met de hele pb toestand, er gaat zo vaak iets mis. Met mijn mail ben ik sneller klaar met lezen en weggooien.
maar ik begrijp wel dat anderen het vervelend kunnen vinden. Zou handig zijn als je het kan aangeven.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 23:06

MissHaffie Als mod tem je minder vaak... nu merk ik pas weer dat het lastig is

Juist als ex-mod weet ik ten eerste wat er met de vinkjes gebeurt (die krijgen de mods niet te zien!)
En het gaat niet om wel of geen reactie, maar om de reactie per mail of per pb. Ik heb te vaak gehad dat mijn email-adres op onbedoelde plekken terecht komt, en dus ontvang ik ongeveer 100 spammailtjes per week op dat adres (en misschien 1 nuttige). Dat emailadres lees ik dus niet meer regelmatig uit (eens per 2 weken of minder). Maar Bokt heeft daar een prima functie voor, de PB. Alleen die wordt dus /soms/ niet gebruikt.
Zelfs alles per mail zou niet zo erg zijn (dan kun je er in elk geval rekening mee houden), maar een keuzevakje in je UCP is natuurlijk het mooiste.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:08

En als mod als je de TeM afhandeld heb je ook geen keuze om de reactie per mail of PB te sturen. Geen idee dus hoe je als Bokker dit kunt aanpassen of veranderen.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 23:12

Klopt, vandaar ook het verzoek om Bart eens te vragen of hij even wil kijken.
(Ik denk namelijk dat dit iets is wat nog wel redelijk te lokaliseren is.)

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:12

Ik heb geen probleem met de mailtjes, wel met de link naar het topic in die mailtjes, die doet het nooit...

Manou

Re: Reactie op TeM's als email

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 23:17

Ja, dat heb ik ook al eens opgemerkt. Maar toen kwam daar geen kloppende reactie op.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:15

Ik krijg nooit een reactie per pb. Altijd alleen maar per email.

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:26

Ik krijg de laatste tijd bijna nooit meer een reactie op mijn Tem.
Maar dat kan zijn omdat de Mods dan geen reactie sturen?

Het komt ook wel eens voor dat ik de reactie als een mail krijg. Ook ik heb in m'n UCP aangevinkt dat ik geen mail wil hebben.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:29

Ik krijg of een mailtje, PB of helemaal niks

Ondertussen ben ik wel gewend dat het 1 van de 3 is. Ik heb een apart email adres voor bokt, die ik maar 1x in de week bekijk ofzo, dus PB is veel makkelijker.. Maar ja..

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:11

Quote schreef:
Ik stond ooit te kijken toen ik een pb kreeg, ben mailtjes gewend.

Hier idem!
Ik had echt zo iets van huh? Een pb?
Ik vind per email handiger.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:12

Ik zet er altijd in: Liever geen berichtje terug ...
En dat krijg ik ook nooit

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:02

Mental note : Shadow0 niet meer beantwoorden met TEM's. Van enkelen weet ik wel dat die geen antwoord wensen, dus daar houd ik zoveel mogelijk rekening mee Maar het is nogal eens lastig te onthouden, maar als je zegt, svp geen reactie terug oid, dan doe ik dat ook niet Dat is het makkelijkst

Ontopic voor je vraag : Ik kreeg het voor mod zijn, ook altijd per mail en heel soms per pb, maar was idd geen peil op te trekken. Zal Bart ook wel eens aan jas treken.

Olympia, van jou antwoord ik er meestal 1tje per sessie en de rest niet, denk, je zal wel niet behoefte hebben om alle TEM's beantwoord te krijgen? Tenzij het echt een specifieke vraag was, vandaar ook dat je soms niks krijgt

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 16:08

Hee hooo! Niet te snel conclusies trekken he?
Ik vind het heel gezellig om antwoord te krijgen.
Ik wil ze alleen graag via pb, want die in de mail zie ik dus niet. Twee weken later blijkt dan dat ik toch een reactie gekregen heb

Ik krijg overigens vaker pb dan mail geloof ik.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:09

Ik krijg ze altijd via de mail, maar vandeweek kreeg ik er 1 via PB. Was erg verbaasd

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:05

Maya schreef:
Mental note : Shadow0 niet meer beantwoorden met TEM's. Van enkelen weet ik wel dat die geen antwoord wensen, dus daar houd ik zoveel mogelijk rekening mee Maar het is nogal eens lastig te onthouden, maar als je zegt, svp geen reactie terug oid, dan doe ik dat ook niet Dat is het makkelijkst

Ontopic voor je vraag : Ik kreeg het voor mod zijn, ook altijd per mail en heel soms per pb, maar was idd geen peil op te trekken. Zal Bart ook wel eens aan jas treken.

Olympia, van jou antwoord ik er meestal 1tje per sessie en de rest niet, denk, je zal wel niet behoefte hebben om alle TEM's beantwoord te krijgen? Tenzij het echt een specifieke vraag was, vandaar ook dat je soms niks krijgt

Dat vind ik prima, maar bijv van sommige moddies krijg ik nooit reactie, maar maakt ook niet uit, heb eerlijk gezegd liever wat jij doet, alle tems afhandelen en dan 1 temreactie terug geven Maar het viel me gewoon op dat sommige ook geen reactie sturen..

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:16

Ik vind het altijd leuk als ik een reactie terug krijg .

Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wel eens reacties terug krijg via PB, terwijl dat normaal altijd via de mail was. Maakt me niet uit

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 17:31

ik krijg bijna nooit een reactie terug,niet via de mail en ook niet via Pb heel af en toe maar