Zowat niks beweegt meer, rara.............?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Zowat niks beweegt meer, rara.............?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 21:42

Sinds een tijdje heb ik XP ipv Windows '98. Ik vind het alleen maar tegenvallen hoor. Nu heb ik ook geen bewegende smileys meer en de avatars dus ook niet. Onder extra, internetopties heb ik gewoon video's en animaties aangevinkt. Wie weet raad?

juno1

Re: Zowat niks beweegt meer, rara.............?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:25

Kan in je Virussoftware geblokkeerd worden zoals Norton dat graag doet met de aanvullende paketten ( dus welke is er geinstalleerd )
Heb je de laatste versie van Java > aan de rechterzijde van dat scherm kun je het testen.

Dit is al iets langer dan gisteren na de windows update ?

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 21:02

Bedankt Juno voor je tips. Ik heb de virusscanner geblokkeerd (was zo'n 14 dagen trial) en heb nu de nieuwste versie van java geïnstalleerd. En mijn avatar loopt weer en ook de smileys bewegen. Ik heb de cdrom van W'98 nog klaarliggen voor als ik XP echt zat ben.
De jongen waar ik deze pc van heb overgenomen heeft Mozilla Firefox erop gezet als browser maar ik ben toch weer overgegaan op IE.
Ik kreeg ook wel iedere keer runtime errors maar hoop dat ik met de nieuwste Java versie daar ook vanaf ben.
Nogmaals bedankt!

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:01

Je hebt nu toch wel een virusscanner hé.
( maak dan de goede keuze voor Nod32 )
Runtime error kun je bij IE uitvinken in extra>opties>geavanceerd

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 22:38

Nu beweegt mijn avatar weer niet. Bedoel je met dat uitvinken bij opties, geavanceerd dat item wat onder Java staat? Ik zie helemaal niets over runtime etc. verder.
Ik heb geen virusscanner, die ik erop heb (nu weer even op non-actief gezet) is echt heel irritant. Zo'n ding moet gewoon op de achtergrond bezig zijn en niet met allerlei flutmeldingen komen. Ben benieuwd of deze smiley wel werkt.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 22:38

Ja dus, alleen avatar niet. Hoe ken da....?

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:26

Dat heet dus nu 'foutopsporing in scripts uitschakelen' het staat er 2 x, dus beide aanvinken.
Is bij ( Geavanceerd ) ook onder 'multimedia' alles aangevinkt wat betreft afbeeldingen weergeven ?

En zonder virusscanner kan dus niet, je vraagt om problemen en dan is het niet van belang om je nog druk te maken om het niet zien van een plaatje.
Want het eerste de beste virus of trojan helpt je computer toch wel om zeep en kun je alles opnieuw gaan installeren.
Wil je betalen voor een virusscanner kies dan NOD32, die merk je niet eens op en belast je computer niet.
Kies je een gratis, doe dan ook steeds een aparte online virusscan ter controle.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 15:38

Wederom bedankt Juno1.
Ik heb Nod32 gedownload en ga het eerst een maand proberen.
Adaware gebruik ik al heel lang iedere week maar dat helpt natuurlijk niet tegen virussen. Er komt veel troep binnen.